dc.contributor.advisor | Brom, Cyril | |
dc.creator | Havlíček, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T13:24:05Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T13:24:05Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/26825 | |
dc.description.abstract | Virtuální agent je program, který se snaží dosáhnout stanovených cílů na základě svého rozhodovacího mechanismu a informací získaných z virtuálního prostředí. Pogamut je platforma pro vytváření agentů v prostředí hry Unreal Tournament. Pogamut umožňuje snadno vytvářet komplexní agenty, ale chybí mu odpovídající mechanismy pro ladění chování agentů ve virtuálním prostředí. Tato práce popisuje mechanismy v současnosti používané pro ladění chování agentů a jejich nevýhody. V další části navrhuje požadavky pro komplexní nástroj ladění agentů a popisuje jeho implementaci. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Virtual agent is a program which is trying to achieve its goals in a virtual environment based on an available information from the environment and its decision mechanism. Project Pogamut is platform for creation of such agents in an environment of game Unreal Tournament. While Pogamut makes it easy to create logic for the agents, its debugging capabilities are lacking. Goal of this thesis is to identify disadvantages of current debugging tools used in Pogamut and to describe and create a new debugging tool that would replace former debugging tools and that would be more easy to use. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2 | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-14 | |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 48638 | |
dc.title.translated | Debugging tools in Pogamut 2 | en_US |
dc.contributor.referee | Bureš, Tomáš | |
dc.identifier.aleph | 001202220 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Správa počítačových systémů | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Administration of computer systems | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Správa počítačových systémů | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Administration of computer systems | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Virtuální agent je program, který se snaží dosáhnout stanovených cílů na základě svého rozhodovacího mechanismu a informací získaných z virtuálního prostředí. Pogamut je platforma pro vytváření agentů v prostředí hry Unreal Tournament. Pogamut umožňuje snadno vytvářet komplexní agenty, ale chybí mu odpovídající mechanismy pro ladění chování agentů ve virtuálním prostředí. Tato práce popisuje mechanismy v současnosti používané pro ladění chování agentů a jejich nevýhody. V další části navrhuje požadavky pro komplexní nástroj ladění agentů a popisuje jeho implementaci. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Virtual agent is a program which is trying to achieve its goals in a virtual environment based on an available information from the environment and its decision mechanism. Project Pogamut is platform for creation of such agents in an environment of game Unreal Tournament. While Pogamut makes it easy to create logic for the agents, its debugging capabilities are lacking. Goal of this thesis is to identify disadvantages of current debugging tools used in Pogamut and to describe and create a new debugging tool that would replace former debugging tools and that would be more easy to use. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012022200106986 | |