Zobrazit minimální záznam

Debugging tools in Pogamut 2
dc.contributor.advisorBrom, Cyril
dc.creatorHavlíček, Jan
dc.date.accessioned2017-04-20T13:24:05Z
dc.date.available2017-04-20T13:24:05Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26825
dc.description.abstractVirtuální agent je program, který se snaží dosáhnout stanovených cílů na základě svého rozhodovacího mechanismu a informací získaných z virtuálního prostředí. Pogamut je platforma pro vytváření agentů v prostředí hry Unreal Tournament. Pogamut umožňuje snadno vytvářet komplexní agenty, ale chybí mu odpovídající mechanismy pro ladění chování agentů ve virtuálním prostředí. Tato práce popisuje mechanismy v současnosti používané pro ladění chování agentů a jejich nevýhody. V další části navrhuje požadavky pro komplexní nástroj ladění agentů a popisuje jeho implementaci.cs_CZ
dc.description.abstractVirtual agent is a program which is trying to achieve its goals in a virtual environment based on an available information from the environment and its decision mechanism. Project Pogamut is platform for creation of such agents in an environment of game Unreal Tournament. While Pogamut makes it easy to create logic for the agents, its debugging capabilities are lacking. Goal of this thesis is to identify disadvantages of current debugging tools used in Pogamut and to describe and create a new debugging tool that would replace former debugging tools and that would be more easy to use.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleProstředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-14
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId48638
dc.title.translatedDebugging tools in Pogamut 2en_US
dc.contributor.refereeBureš, Tomáš
dc.identifier.aleph001202220
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpráva počítačových systémůcs_CZ
thesis.degree.disciplineAdministration of computer systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpráva počítačových systémůcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdministration of computer systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVirtuální agent je program, který se snaží dosáhnout stanovených cílů na základě svého rozhodovacího mechanismu a informací získaných z virtuálního prostředí. Pogamut je platforma pro vytváření agentů v prostředí hry Unreal Tournament. Pogamut umožňuje snadno vytvářet komplexní agenty, ale chybí mu odpovídající mechanismy pro ladění chování agentů ve virtuálním prostředí. Tato práce popisuje mechanismy v současnosti používané pro ladění chování agentů a jejich nevýhody. V další části navrhuje požadavky pro komplexní nástroj ladění agentů a popisuje jeho implementaci.cs_CZ
uk.abstract.enVirtual agent is a program which is trying to achieve its goals in a virtual environment based on an available information from the environment and its decision mechanism. Project Pogamut is platform for creation of such agents in an environment of game Unreal Tournament. While Pogamut makes it easy to create logic for the agents, its debugging capabilities are lacking. Goal of this thesis is to identify disadvantages of current debugging tools used in Pogamut and to describe and create a new debugging tool that would replace former debugging tools and that would be more easy to use.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012022200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV