dc.contributor.advisor | Kofroň, Jan | |
dc.creator | Sobotka, Petr | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T13:33:19Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T13:33:19Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/26868 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je softwarový projekt licitovaného mariáše. Jedná se o počítačovou hru pro jednoho uživatele se dvěma hráči, které ovládá počítač za použití algoritmů simulujících chování lidského hráče, nebo pro tři uživatele po síti pomocí TCP socket. V písemné části práce je popsán vývoj aplikace od analýzy, výběru vhodných technologií, návrhu až po podrobné zdokumentování projektu z uživatelského i programátorského hlediska. Součástí je i souhrn pravidel licitovaného mariáše, které jsou v této hře aplikovány. Program je napsán v C++ za použití knihovny SDL. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this work is a software project of Whist. It is a computer game for one user against two players, which are managed by the computer using algorithms simulating the behaviour of a human player, or for three users playing over network with the help of TCP sockets. In the written part of work there is described the evolution of application from the analysis, used technologies, design to the detailed documentation from both the user's and programmer's point of view. Also included is the overview of the rules of Whist which are used in this game. The program is written in C++ using the library SDL. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Sobo Mariáš | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-15 | |
dc.description.department | Department of Software Engineering | en_US |
dc.description.department | Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 49320 | |
dc.title.translated | Sobo Marias | en_US |
dc.contributor.referee | Malohlava, Michal | |
dc.identifier.aleph | 001200843 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineering | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem práce je softwarový projekt licitovaného mariáše. Jedná se o počítačovou hru pro jednoho uživatele se dvěma hráči, které ovládá počítač za použití algoritmů simulujících chování lidského hráče, nebo pro tři uživatele po síti pomocí TCP socket. V písemné části práce je popsán vývoj aplikace od analýzy, výběru vhodných technologií, návrhu až po podrobné zdokumentování projektu z uživatelského i programátorského hlediska. Součástí je i souhrn pravidel licitovaného mariáše, které jsou v této hře aplikovány. Program je napsán v C++ za použití knihovny SDL. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this work is a software project of Whist. It is a computer game for one user against two players, which are managed by the computer using algorithms simulating the behaviour of a human player, or for three users playing over network with the help of TCP sockets. In the written part of work there is described the evolution of application from the analysis, used technologies, design to the detailed documentation from both the user's and programmer's point of view. Also included is the overview of the rules of Whist which are used in this game. The program is written in C++ using the library SDL. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012008430106986 | |