Možnosti využití kooperativní výuky v prvních třech ročnících 1. stupně základní školy
Possibilities for Cooperative Instruction in the First Years of the Lower Grades of Primary Schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2693Identifikátory
SIS: 20485
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kargerová, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
18. 1. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Cílem mé diplomové práce je reflexe tříletého období zavádění a průběhu kooperativní výuky v prvních třech ročnících základní školy. Jsou zde zhodnoceny důvody k realizaci kooperativní výuky, popsána organizace výuky, jsou zde posouzeny činnosti a charakter úkolů vedoucí ke splnění výchovně vzdělávacích cílů. V závěru této práce se zamýšlím nad výsledky a dalšími možnostmi využití kooperativní výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The aim of this final essay is the reflection of three-years period of introducing and processing of cooperative teaching in the first three years of elementary school. The work gives appreciation of reasons for realization of cooperative classes organization of teaching, evaluation activities and character of tasks leading accomplishing of pedagogical- educational aims. The author tries to think about the results and other possibilities of utilization of cooperative teaching. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)