Zobrazit minimální záznam

Cooperation in Education with a View to Specifics in the First Grade of Primary School
dc.contributor.advisorTomková, Anna
dc.creatorHrdinová, Klára
dc.date.accessioned2017-03-17T09:48:02Z
dc.date.available2017-03-17T09:48:02Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2697
dc.description.abstractÚstředním tématem diplomové práce je kooperace ve vyučování se zaměřením na specifika 1. třídy ZŠ. V teoretické části se zabývám pojmy, změnami ve školské vzdělávací soustavě, strategiemi ve vyučování s preferencí skupinové práce a kooperace, jímž je věnována převážná část mé písemné práce. Hlavním cílem mé praktické části DP je rozvoj koopereativních a sociálních kompetencí žáků v 1. ročníku ZŠ. Praktická část má podobu akčního výzkumu, ve kterém popisuji a analyzuji vlastní dlouhodobé kroky, vedoucí k využívání kooperativních strategií v 1. ročníku, problémy s tím spojené a stav a vývoj kooperace a sociálních kompetencí svých žáků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe central topic of the dissertation is cooperation with particular attention to special characteristics of the 1 st form at ZŠ (the basic school) - In the theoretical part I pursue terms, changes in the systém of school education, strategies of teaching with preference for group work and cooperation, to which the most of my dissertation is devoted. The main aim of the practical part of the dissertation is development of cooperative and social skills in the 1 st form ZŠ pupils. The practical part is represented as an action research, in which I describe and analyse my longterm procedure leading to the application of cooperative strategies in the 1st form ZS, the problems connected with it and the state and development of my pupils cooperative and social skills. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKooperace ve vyučování se zaměřením na specifika 1. třídy ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21041
dc.title.translatedCooperation in Education with a View to Specifics in the First Grade of Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeKargerová, Jana
dc.identifier.aleph000395851
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csÚstředním tématem diplomové práce je kooperace ve vyučování se zaměřením na specifika 1. třídy ZŠ. V teoretické části se zabývám pojmy, změnami ve školské vzdělávací soustavě, strategiemi ve vyučování s preferencí skupinové práce a kooperace, jímž je věnována převážná část mé písemné práce. Hlavním cílem mé praktické části DP je rozvoj koopereativních a sociálních kompetencí žáků v 1. ročníku ZŠ. Praktická část má podobu akčního výzkumu, ve kterém popisuji a analyzuji vlastní dlouhodobé kroky, vedoucí k využívání kooperativních strategií v 1. ročníku, problémy s tím spojené a stav a vývoj kooperace a sociálních kompetencí svých žáků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe central topic of the dissertation is cooperation with particular attention to special characteristics of the 1 st form at ZŠ (the basic school) - In the theoretical part I pursue terms, changes in the systém of school education, strategies of teaching with preference for group work and cooperation, to which the most of my dissertation is devoted. The main aim of the practical part of the dissertation is development of cooperative and social skills in the 1 st form ZŠ pupils. The practical part is represented as an action research, in which I describe and analyse my longterm procedure leading to the application of cooperative strategies in the 1st form ZS, the problems connected with it and the state and development of my pupils cooperative and social skills. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990003958510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV