Možnosti základních a středních škol jako poskytovatelů celoživotního vzdělávání
The options for primary and secondary schools as the lifelong education providers
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/27257Identifikátory
SIS: 87898
Kolekce
- Kvalifikační práce [23974]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pekárková, Anna
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
22. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Bakalářská práce se zabývá koncepcí celoživotního vzdělávání, jejím vývojem na mezinárodní i národní úrovni a strategickými opatřeními směřujícími k implementaci principů celoživotního učení především do školní praxe. Zaměřuje se na způsoby, jakými se školy mohou podílet na této koncepci zejména ve směru otevřenosti škol a jejich proměny ve vzdělávací centrum komunity. Popisuje koncept komunitního školství jako model realizace celoživotního vzdělávání na půdě školy.
The bachelor thesis deals with the concept of lifelong education and its development at international and national level and strategic measures aimed at implementing the principles of lifelong learning, especially in school practice. It focuses on the ways in which schools can participate in this approach, particularly in the area of openness of schools and their change into educational community centres. It describes the concept of community education as a model for the realization of lifelong education in schools.