Zobrazit minimální záznam

Corporate culture and its relationship to national culture
dc.contributor.advisorMudd, Dana
dc.creatorŠislerová, Julie
dc.date.accessioned2017-04-20T16:16:09Z
dc.date.available2017-04-20T16:16:09Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/27506
dc.description.abstractPredmetem této bakalárská práce je problematika vztahu mezi podnikovou a národní kulturou. To znamená, do jaké míry je podniková kultura ovlivnena národním charakterem zeme, ve které pusobí. Zamýšlí se predevším nad tím, jak se tento fakt projevuje pri sloucení dvou podniku, ci prevzetí firmy jinou spolecností, kdy dochází ke stretu národních a podnikových kultur z ruzných zemí, a tedy jiných hodnotových systému, vzoru jednání, ale také rozdílných jazyku. V prípadové studii ukazuji tuto problematiku na celosvetove pusobící spolecnosti zabývající se výrobou a distribucí stavebních materiálu, v rámci které došlo ke sloucení dvou pobocek, a to z Ceské republiky a Polska. Ve výsledcích výzkumu, který jsem provedla, poukazuji na problémy, které mohou nastat pri takovéto spolupráci v praxi.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject of this work is the problem of the relationship between corporate and national culture. That means, to what extent is the corporate culture influenced by national character of the country in which it operates. Its main purpose is to show, how this fact takes effect in the merger of two companies, or when one company is taken over by another as there is a collision of national and corporate cultures from different countries, and therefore different systems of values, ways of behaviour, but also different languages. In a study of cases I'm showing these problems on transnational company producing and distributing building materials. Within this company there was a merger of two branches, from the Czech Republic and Poland. In the results from investigation, which I conducted, I point out problems which may occur during such cooperation.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleFiremní kultura a její vztah ke kultuře národnícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-23
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId63446
dc.title.translatedCorporate culture and its relationship to national cultureen_US
dc.contributor.refereeTrunda, Jiří
dc.identifier.aleph001116770
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineSociology with Economicsen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enSociology with Economicsen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPredmetem této bakalárská práce je problematika vztahu mezi podnikovou a národní kulturou. To znamená, do jaké míry je podniková kultura ovlivnena národním charakterem zeme, ve které pusobí. Zamýšlí se predevším nad tím, jak se tento fakt projevuje pri sloucení dvou podniku, ci prevzetí firmy jinou spolecností, kdy dochází ke stretu národních a podnikových kultur z ruzných zemí, a tedy jiných hodnotových systému, vzoru jednání, ale také rozdílných jazyku. V prípadové studii ukazuji tuto problematiku na celosvetove pusobící spolecnosti zabývající se výrobou a distribucí stavebních materiálu, v rámci které došlo ke sloucení dvou pobocek, a to z Ceské republiky a Polska. Ve výsledcích výzkumu, který jsem provedla, poukazuji na problémy, které mohou nastat pri takovéto spolupráci v praxi.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of this work is the problem of the relationship between corporate and national culture. That means, to what extent is the corporate culture influenced by national character of the country in which it operates. Its main purpose is to show, how this fact takes effect in the merger of two companies, or when one company is taken over by another as there is a collision of national and corporate cultures from different countries, and therefore different systems of values, ways of behaviour, but also different languages. In a study of cases I'm showing these problems on transnational company producing and distributing building materials. Within this company there was a merger of two branches, from the Czech Republic and Poland. In the results from investigation, which I conducted, I point out problems which may occur during such cooperation.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990011167700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV