Zobrazit minimální záznam

Communication of Charta 77 Konto BARIÉRY foundation in 2008
dc.contributor.advisorJirků, Vojtěch
dc.creatorVízková, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-20T19:06:27Z
dc.date.available2017-04-20T19:06:27Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28206
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Komunikace Nadace Charty 77 Konta Bariéry v roce 2008" pojednává o komunikaci organizací neziskového sektoru. Práce se nejprve zabývá specifiky kampaně a komunikace v marketingu neziskového sektoru oproti marketingu komerčnímu a sociálnímu. Zpočátku definuje vztah Nadace Charty 77 a jejího stěžejního projektu Konto Bariéry a dale je celkově zaměřena na analýzu marketingové komunikace Nadace Charty 77 Konta Bariéry v roce 2008. Práce dále zmiňuje cíle komunikace, zvolenou cílovou skupinu, nástroje a použité komunikační kanály. Zabývá se podrobnou analýzou komunikačního mixu image kampaně Lukášek a rozebírá jeho uvedení v TV, rádiu, tisku, CLV a na internetu. V druhé části práce jsou zmíněny ostatní komunikační a PR aktivity a ajejich komunikace. Určitý prostor je také věnován charakteristica a přínosům práce public relations a jejich důležitosti pro komunikaci neziskových organizací. Na závěr je zhodnocení celkové komunikace projektu Konto Bariéry v roce 2008 a uplatnění nástrojů marketingu neziskového sektoru v komunikaci projektu a několik návrhů na jeho zkvalitnění.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "Communication of Charta 77 Konto Bariery foundation in 2008" deals with communication of non-profit sector organizations. Firstly deals with the specifics of the campaign in the non profit sector in the comparison with the commercial and the social marketing. At the beginning it devines the relationship between Charta 77 foundation and its pivotal project Konto Bariery and then it is concerned with the analysis of the marketing communication of Charta 77 Konto Bariery foundation in 2008. The aims of the communication, chosen target group, and used communication tools and channels are mentioned. There is also detailed analysis of the communication mix of the Lukasek image campaign and its presentation in TV, radio, print, CLV and on the internet. In the second part of the thesis, the other communication and public relations activities are mentiond. Some space is also devoted to the characteristics and benefits of public relations and the importance of PR for the communication of non-profit sector organizations. At the end of the thesis there is an overall assessment of the Konto Bariery project communication in 2008 and the use of the tools of non-profit sector in communication of the project and few suggestions for its effectiveness.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleKomunikace nadace Charty 77 Konta BARIÉRY v roce 2008cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86743
dc.title.translatedCommunication of Charta 77 Konto BARIÉRY foundation in 2008en_US
dc.contributor.refereeDolanská, Nora
dc.identifier.aleph001392683
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem "Komunikace Nadace Charty 77 Konta Bariéry v roce 2008" pojednává o komunikaci organizací neziskového sektoru. Práce se nejprve zabývá specifiky kampaně a komunikace v marketingu neziskového sektoru oproti marketingu komerčnímu a sociálnímu. Zpočátku definuje vztah Nadace Charty 77 a jejího stěžejního projektu Konto Bariéry a dale je celkově zaměřena na analýzu marketingové komunikace Nadace Charty 77 Konta Bariéry v roce 2008. Práce dále zmiňuje cíle komunikace, zvolenou cílovou skupinu, nástroje a použité komunikační kanály. Zabývá se podrobnou analýzou komunikačního mixu image kampaně Lukášek a rozebírá jeho uvedení v TV, rádiu, tisku, CLV a na internetu. V druhé části práce jsou zmíněny ostatní komunikační a PR aktivity a ajejich komunikace. Určitý prostor je také věnován charakteristica a přínosům práce public relations a jejich důležitosti pro komunikaci neziskových organizací. Na závěr je zhodnocení celkové komunikace projektu Konto Bariéry v roce 2008 a uplatnění nástrojů marketingu neziskového sektoru v komunikaci projektu a několik návrhů na jeho zkvalitnění.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "Communication of Charta 77 Konto Bariery foundation in 2008" deals with communication of non-profit sector organizations. Firstly deals with the specifics of the campaign in the non profit sector in the comparison with the commercial and the social marketing. At the beginning it devines the relationship between Charta 77 foundation and its pivotal project Konto Bariery and then it is concerned with the analysis of the marketing communication of Charta 77 Konto Bariery foundation in 2008. The aims of the communication, chosen target group, and used communication tools and channels are mentioned. There is also detailed analysis of the communication mix of the Lukasek image campaign and its presentation in TV, radio, print, CLV and on the internet. In the second part of the thesis, the other communication and public relations activities are mentiond. Some space is also devoted to the characteristics and benefits of public relations and the importance of PR for the communication of non-profit sector organizations. At the end of the thesis there is an overall assessment of the Konto Bariery project communication in 2008 and the use of the tools of non-profit sector in communication of the project and few suggestions for its effectiveness.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013926830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV