Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím programu RWCT na 1.st. ZŠ
The Development of Core Responsibilities by means of the RWCT Programme in the Lower Grades of Primary Schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2852Identifikátory
SIS: 20483
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kargerová, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
18. 1. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
V diplomové práci se zabývám problematikou rozvoje klíčových kompetencí prostřednictvím strategií a metod programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Cílem práce je zaznamenat, jakou měrou se program RWCT podílí na rozvoji vybraných klíčových kompetencí - spolupráce a práce v týmu a čtení s porozuměním. V závěru předkládám výsledky dvouletého akčního výzkumu, které potvrzují, že RWCT je jednou z důležitých cest k naplňování těchto kompetencí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
In my extended essay I deal with a problem of key competencies development by means of strategies and methods of a programme called Reading and Writing for Critical Thinking. The aim of the work is to record to what extent the programme RWCT participates in the development of the chosen key competencies - the cooperation and team work and reading with understanding. In the end I present the results of a two - year action research, which confirm that RWCT is one of important ways to put these competencies into practice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)