dc.contributor.advisor | Tomková, Anna | |
dc.creator | Bažatová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T10:17:01Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T10:17:01Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/2852 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci se zabývám problematikou rozvoje klíčových kompetencí prostřednictvím strategií a metod programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Cílem práce je zaznamenat, jakou měrou se program RWCT podílí na rozvoji vybraných klíčových kompetencí - spolupráce a práce v týmu a čtení s porozuměním. V závěru předkládám výsledky dvouletého akčního výzkumu, které potvrzují, že RWCT je jednou z důležitých cest k naplňování těchto kompetencí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | In my extended essay I deal with a problem of key competencies development by means of strategies and methods of a programme called Reading and Writing for Critical Thinking. The aim of the work is to record to what extent the programme RWCT participates in the development of the chosen key competencies - the cooperation and team work and reading with understanding. In the end I present the results of a two - year action research, which confirm that RWCT is one of important ways to put these competencies into practice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím programu RWCT na 1.st. ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-18 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20483 | |
dc.title.translated | The Development of Core Responsibilities by means of the RWCT Programme in the Lower Grades of Primary Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Kargerová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 000395881 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | V diplomové práci se zabývám problematikou rozvoje klíčových kompetencí prostřednictvím strategií a metod programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Cílem práce je zaznamenat, jakou měrou se program RWCT podílí na rozvoji vybraných klíčových kompetencí - spolupráce a práce v týmu a čtení s porozuměním. V závěru předkládám výsledky dvouletého akčního výzkumu, které potvrzují, že RWCT je jednou z důležitých cest k naplňování těchto kompetencí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | In my extended essay I deal with a problem of key competencies development by means of strategies and methods of a programme called Reading and Writing for Critical Thinking. The aim of the work is to record to what extent the programme RWCT participates in the development of the chosen key competencies - the cooperation and team work and reading with understanding. In the end I present the results of a two - year action research, which confirm that RWCT is one of important ways to put these competencies into practice. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990003958810106986 | |