Zobrazit minimální záznam

Jak a kde matching grant a jeho velikost ovlivňuje příspěvky
dc.contributor.advisorBauer, Michal
dc.creatorCaisl, Jakub
dc.date.accessioned2017-04-20T20:26:35Z
dc.date.available2017-04-20T20:26:35Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28573
dc.description.abstractV této práci se zaměřujeme navelkoplošný randomizovaný field experiment popsaný v Karlan & List(2007). Zkoumají efekt techniky "matching grant" na chování přispěvatelů v charitativní kampani zahrnující přes 50000 přispěvatelů velké americké neziskové organizace. Popisují výsledky v obecné rovině, pro celou populaci a zjišťují že velikost "matching grant" nemá významný dopad na příspěvky. My volíme jiný přístup, rozdělujeme populaci podle příjmů a vzdělání do různých podskupin a zkoumáme efekty velikosti "matching grant" na chování v těchto podskupinách. Zjišťujeme výraznou heterogenitu v efektech velikosti "matching grant" na chování. Také se snažíme aplikovat teorii sociální identity při interpretaci našich výsledků.cs_CZ
dc.description.abstractIn this work we focus on a large scale randomized field experiment described in Karlan & List(2007). Using direct mail solicitations to more than 50000 prior donors of a large U.S. non-profit organization, they examine the effects of matching grants on behaviour. They describe the effects of the matching grants in general, for the whole population, and find that matching grant size has no impact on behaviour. We use a different approach, dividing the population into subgroups by income and education and then measuring the effects of matching grant size on donating behaviour in these subgroups. We find significant heterogenity in the effects of grant size on behaviour. Also we try to apply the theory of social identity when interpreting the effects of matching grants.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleHow matching grants and their size affect behaviour and whereen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId87185
dc.title.translatedJak a kde matching grant a jeho velikost ovlivňuje příspěvkycs_CZ
dc.contributor.refereeŠtika, Pavel
dc.identifier.aleph001377357
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomiecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomiecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomicsen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV této práci se zaměřujeme navelkoplošný randomizovaný field experiment popsaný v Karlan & List(2007). Zkoumají efekt techniky "matching grant" na chování přispěvatelů v charitativní kampani zahrnující přes 50000 přispěvatelů velké americké neziskové organizace. Popisují výsledky v obecné rovině, pro celou populaci a zjišťují že velikost "matching grant" nemá významný dopad na příspěvky. My volíme jiný přístup, rozdělujeme populaci podle příjmů a vzdělání do různých podskupin a zkoumáme efekty velikosti "matching grant" na chování v těchto podskupinách. Zjišťujeme výraznou heterogenitu v efektech velikosti "matching grant" na chování. Také se snažíme aplikovat teorii sociální identity při interpretaci našich výsledků.cs_CZ
uk.abstract.enIn this work we focus on a large scale randomized field experiment described in Karlan & List(2007). Using direct mail solicitations to more than 50000 prior donors of a large U.S. non-profit organization, they examine the effects of matching grants on behaviour. They describe the effects of the matching grants in general, for the whole population, and find that matching grant size has no impact on behaviour. We use a different approach, dividing the population into subgroups by income and education and then measuring the effects of matching grant size on donating behaviour in these subgroups. We find significant heterogenity in the effects of grant size on behaviour. Also we try to apply the theory of social identity when interpreting the effects of matching grants.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990013773570106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV