Zobrazit minimální záznam

Business stratégie Call centra
Business strategie Call centra
dc.contributor.advisorGregor, Martin
dc.creatorJanotková, Dagmar
dc.date.accessioned2017-04-20T21:28:24Z
dc.date.available2017-04-20T21:28:24Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28835
dc.description.abstractTéma bakalárskej práce je "Business stratégie Call centra". Cieľom práce je skúmať závislosť počtu hovorov na Kontakné centrum spoločnosti České dráhy, a. s. na faktore ročných období a faktore počasia. Teoretická časť je venovaná predstaveniu spoločnosti České dráhy, a. s. a samotného Kontaktného centra. V praktickej časti je popísaný postup pri skúmaní vplyvu faktorov na počet kontaktov a závery z neho vyplývajúceho. Následne sú predstavené návrhy pre budúce business stratégie Kontaktného centra.cs_CZ
dc.description.abstractThe theme of bachelor's thesis is "Business strategies of Call center". Purpose of this paper is to study the dependancy of the number of calls to the Contact center of Czech Railways (České dráhy, a. s.) to year season factor and to the weather factor. The teorethical part is devoted to the introduction of Czech Railways company and the Contact center itself. The practical part describes the procedure for examining the impact of factors on the number of contacts and the resulting conclusions. Then presents suggestions for future business strategies of Contact center.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleBusiness stratégie Call centrask_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId87197
dc.title.translatedBusiness stratégie Call centraen_US
dc.title.translatedBusiness strategie Call centracs_CZ
dc.contributor.refereeRaková, Marie
dc.identifier.aleph001377402
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomiecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomiecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomicsen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTéma bakalárskej práce je "Business stratégie Call centra". Cieľom práce je skúmať závislosť počtu hovorov na Kontakné centrum spoločnosti České dráhy, a. s. na faktore ročných období a faktore počasia. Teoretická časť je venovaná predstaveniu spoločnosti České dráhy, a. s. a samotného Kontaktného centra. V praktickej časti je popísaný postup pri skúmaní vplyvu faktorov na počet kontaktov a závery z neho vyplývajúceho. Následne sú predstavené návrhy pre budúce business stratégie Kontaktného centra.cs_CZ
uk.abstract.enThe theme of bachelor's thesis is "Business strategies of Call center". Purpose of this paper is to study the dependancy of the number of calls to the Contact center of Czech Railways (České dráhy, a. s.) to year season factor and to the weather factor. The teorethical part is devoted to the introduction of Czech Railways company and the Contact center itself. The practical part describes the procedure for examining the impact of factors on the number of contacts and the resulting conclusions. Then presents suggestions for future business strategies of Contact center.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990013774020106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV