Zobrazit minimální záznam

Adidas and Puma brands in years 2006-08 : comparative study
dc.contributor.advisorKopecký, Ladislav
dc.creatorSuchá, Helena
dc.date.accessioned2017-04-20T21:38:37Z
dc.date.available2017-04-20T21:38:37Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/28885
dc.description.abstractBakalářská práce "Značky Adidas a Puma v letech 2006-2008 : komparativní studie" se zabývá srovnáním positioningu a komunikačních aktivit sportovních značek adidas a Puma v letech 2006 až 2008 na českém i globální trhu se sportovním zbožím. Společný původ a historie se odráží v produkci i marketingové komunikaci těchto značek, které patří mezi lídry v oblasti sportovního průmyslu a sponzoringu. První dvě části se zabývají představením značek adidas a Puma a jejich vznikem, popisuje prvotní plány bratrů Dasslerových, v pozdějších letech zakladatelů zkoumaných společností, vybudovat rodinnou továrnu na sportovní obuv, jejich konflikty a následný rozchod. Z historického pohledu rozebírá vývoj dobové reklamy a vizuální podoby obou značek. Ve třetí části se užitím metody komparace zkoumá vymezení marketingových nástrojů komunikačního mixu, konkurence a tržního prostředí v určitém časovém období, definování hodnoty značek v myslích spotřebitelů a jejího permanentního budování. Cílem závěrečné analýzy spotů a tiskové reklamy kampaní z let 2006 až 2008 je najít a následně i definovat vzájemnou provázanost dvou rivalů na poli sportovního průmyslu a poselství odkazující na jejich společné kořeny.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Adidas and Puma brands in the years 2006-2008 : comparative study " deals with comparing the positioning and communication activities of Adidas and Puma sport brands in the years 2006-2008 in both Czech and Global market for sporting goods. Their Sharp origin and history is reflected in the production and marketing communication of brands that belong to the leaders in the sports industry and sponsorships. The first two parts deal with representation of brands Adidas and Puma and their inception, describe the primary plans of Dasslers brothers (in later years the founders of the surveyed companies) to build up a family factory of sports shoes, their conflicts and the following separation. From a historical perspective it examines the progression of advertising and visual appearance of those two brands. The third section examines the definition of marketing communication mix tools, rivalry and market environment at a given time period, defining the quality of brands in the minds of consumers and its permanent building up. In this part the method of comparison is used to analyse the spots and print advertising campaigns from 2006 to 2008 is to find out and then define the interaction between those two rivals on the sports field industry and the message referring to their common roots.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleZnačky Adidas a Puma v letech 2006-08 : komparativní studiecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86733
dc.title.translatedAdidas and Puma brands in years 2006-08 : comparative studyen_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph001366300
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Značky Adidas a Puma v letech 2006-2008 : komparativní studie" se zabývá srovnáním positioningu a komunikačních aktivit sportovních značek adidas a Puma v letech 2006 až 2008 na českém i globální trhu se sportovním zbožím. Společný původ a historie se odráží v produkci i marketingové komunikaci těchto značek, které patří mezi lídry v oblasti sportovního průmyslu a sponzoringu. První dvě části se zabývají představením značek adidas a Puma a jejich vznikem, popisuje prvotní plány bratrů Dasslerových, v pozdějších letech zakladatelů zkoumaných společností, vybudovat rodinnou továrnu na sportovní obuv, jejich konflikty a následný rozchod. Z historického pohledu rozebírá vývoj dobové reklamy a vizuální podoby obou značek. Ve třetí části se užitím metody komparace zkoumá vymezení marketingových nástrojů komunikačního mixu, konkurence a tržního prostředí v určitém časovém období, definování hodnoty značek v myslích spotřebitelů a jejího permanentního budování. Cílem závěrečné analýzy spotů a tiskové reklamy kampaní z let 2006 až 2008 je najít a následně i definovat vzájemnou provázanost dvou rivalů na poli sportovního průmyslu a poselství odkazující na jejich společné kořeny.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Adidas and Puma brands in the years 2006-2008 : comparative study " deals with comparing the positioning and communication activities of Adidas and Puma sport brands in the years 2006-2008 in both Czech and Global market for sporting goods. Their Sharp origin and history is reflected in the production and marketing communication of brands that belong to the leaders in the sports industry and sponsorships. The first two parts deal with representation of brands Adidas and Puma and their inception, describe the primary plans of Dasslers brothers (in later years the founders of the surveyed companies) to build up a family factory of sports shoes, their conflicts and the following separation. From a historical perspective it examines the progression of advertising and visual appearance of those two brands. The third section examines the definition of marketing communication mix tools, rivalry and market environment at a given time period, defining the quality of brands in the minds of consumers and its permanent building up. In this part the method of comparison is used to analyse the spots and print advertising campaigns from 2006 to 2008 is to find out and then define the interaction between those two rivals on the sports field industry and the message referring to their common roots.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013663000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV