Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010
The Dior J'adore campaign in 2000-2010
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/29035/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29035Identifikátory
SIS: 86722
Kolekce
- Kvalifikační práce [18229]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dolanský, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
15. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Bakalářská práce "Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010" se zabývá marketingovou komunikací parfému Dior J'adore ve vymezeném časovém období. Vizuály a spoty kampaně jsou analyzovány z různých hledisek, např. marketingu luxusního zboží, principu kulturálního brandingu, psychologie barev či obrazového vnímání. Odkrývá zřejmé i latentní obsahy a významy, jejichž prostřednictvím se parfém snaží na trhu zaujmout dobrou pozici, odlišit se a uspět. Vystihuje, v čem je kampaň typická pro danou kategorii zboží a v čem naopak atypická. Práce popisuje, jakým způsobem je možné pojmout marketingovou komunikaci moderně a zároveň nezapomenout na tradiční a historické hodnoty celé společnosti a značky Dior.
Bachelor's thesis "The Dior J'adore campaign in 2000-2010" deals with marketing communication of Dior J'adore perfume during specified period of time. Visuals and TV spots are analyzed from different points of view such as luxury goods marketing, principles of cultural branding, psychology of colours or visual perception. The thesis reveals content and meaning aspects of the communication which are evident as well as latent ones through which the perfume intends to achieve good market position, success and differentiation from competitors. Elements of the campaign, both typical and atypical for this category of luxury goods, are listed. Thesis describes a possible way to communicate the product in modern way and not to forget traditional and historical values of the whole company and the Dior brand at the same time.