Zobrazit minimální záznam

The Dior J'adore campaign in 2000-2010
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorPodzimková, Linda
dc.date.accessioned2017-04-20T22:16:37Z
dc.date.available2017-04-20T22:16:37Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29035
dc.description.abstractBakalářská práce "Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010" se zabývá marketingovou komunikací parfému Dior J'adore ve vymezeném časovém období. Vizuály a spoty kampaně jsou analyzovány z různých hledisek, např. marketingu luxusního zboží, principu kulturálního brandingu, psychologie barev či obrazového vnímání. Odkrývá zřejmé i latentní obsahy a významy, jejichž prostřednictvím se parfém snaží na trhu zaujmout dobrou pozici, odlišit se a uspět. Vystihuje, v čem je kampaň typická pro danou kategorii zboží a v čem naopak atypická. Práce popisuje, jakým způsobem je možné pojmout marketingovou komunikaci moderně a zároveň nezapomenout na tradiční a historické hodnoty celé společnosti a značky Dior.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor's thesis "The Dior J'adore campaign in 2000-2010" deals with marketing communication of Dior J'adore perfume during specified period of time. Visuals and TV spots are analyzed from different points of view such as luxury goods marketing, principles of cultural branding, psychology of colours or visual perception. The thesis reveals content and meaning aspects of the communication which are evident as well as latent ones through which the perfume intends to achieve good market position, success and differentiation from competitors. Elements of the campaign, both typical and atypical for this category of luxury goods, are listed. Thesis describes a possible way to communicate the product in modern way and not to forget traditional and historical values of the whole company and the Dior brand at the same time.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleKampaň Dior J'adore v letech 2000-2010cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86722
dc.title.translatedThe Dior J'adore campaign in 2000-2010en_US
dc.contributor.refereeDolanský, Pavel
dc.identifier.aleph001368766
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010" se zabývá marketingovou komunikací parfému Dior J'adore ve vymezeném časovém období. Vizuály a spoty kampaně jsou analyzovány z různých hledisek, např. marketingu luxusního zboží, principu kulturálního brandingu, psychologie barev či obrazového vnímání. Odkrývá zřejmé i latentní obsahy a významy, jejichž prostřednictvím se parfém snaží na trhu zaujmout dobrou pozici, odlišit se a uspět. Vystihuje, v čem je kampaň typická pro danou kategorii zboží a v čem naopak atypická. Práce popisuje, jakým způsobem je možné pojmout marketingovou komunikaci moderně a zároveň nezapomenout na tradiční a historické hodnoty celé společnosti a značky Dior.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor's thesis "The Dior J'adore campaign in 2000-2010" deals with marketing communication of Dior J'adore perfume during specified period of time. Visuals and TV spots are analyzed from different points of view such as luxury goods marketing, principles of cultural branding, psychology of colours or visual perception. The thesis reveals content and meaning aspects of the communication which are evident as well as latent ones through which the perfume intends to achieve good market position, success and differentiation from competitors. Elements of the campaign, both typical and atypical for this category of luxury goods, are listed. Thesis describes a possible way to communicate the product in modern way and not to forget traditional and historical values of the whole company and the Dior brand at the same time.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013687660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV