Zobrazit minimální záznam

Performance metrics of on-line marketing projects : application of Google Analytics
dc.contributor.advisorMáchová, Eva
dc.creatorŠtěpánek, Jiří
dc.date.accessioned2017-04-20T22:19:27Z
dc.date.available2017-04-20T22:19:27Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29048
dc.description.abstractBakalářská práce "Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů: Využití služby Google Analytics" je zaměřena na měření internetových prezentací prostřednictvím webové analytiky. V počátku stručně popisuje význam výzkumu pro marketingovou komunikaci. Především popisuje výzkum efektivity marketingové komunikace a měření médií v neinternetovém marketingu v kontrastu s možnostmi měření prováděných v prostředí internetu. Stěžejní část práce je zaměřena na nástroje webové analytiky, popis její funkce a její základní pojmy. Dále práce rozebírá možnosti měření a uplatnění výsledků ve spravování internetové prezentace a on-line marketingu. Tato bakalářská práce představuje webovou analytiku jako nezbytnou součást efektivního on-line marketingu a spravování webových prezentací. Podrobně se zabývá nástrojem pro webovou analýzu Google Analytics a možnostmi jeho uplatnění. V závěru práce je nabídnut pohled na metriky internetových stránek Felicity Hotels v průběhu měsíce ledna a února roku 2010 se zaměřením na jejich význam z hlediska on-line marketingu.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "Performance metrics of on-line marketing projects: Application of Google Analytics"is focussed on the web site measurement with the tools of web analytics. The beginning of this thesis briefly describes the importance of research for marketing communication. It describes performance measurement of marketing communication and media measurement in non-internet marketing in contrast to the possibilities of measurement in internet environment. The crucial part of the thesis is focussed on the tools of web analytics, description of its function and its basic terms. Then it describes the possibilities of measurement and the utilisation of the research results for improvements of on-line marketing activities and websites maintaining. The thesis presents web analytics as an inseparable part of efficient on-line marketing and websites management. It in detail describes Google Analytics, which is one of the web analytics solutions, and its usage. In the end of the thesis there is insight to the metrics of websites of Felicity Hotels during January and February 2010 and their importance from the marketing point of view.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleMetriky úspěšnosti on-line marketingových projektů : využití služby Google Analyticscs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86738
dc.title.translatedPerformance metrics of on-line marketing projects : application of Google Analyticsen_US
dc.contributor.refereeKot, Pavel
dc.identifier.aleph001366307
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů: Využití služby Google Analytics" je zaměřena na měření internetových prezentací prostřednictvím webové analytiky. V počátku stručně popisuje význam výzkumu pro marketingovou komunikaci. Především popisuje výzkum efektivity marketingové komunikace a měření médií v neinternetovém marketingu v kontrastu s možnostmi měření prováděných v prostředí internetu. Stěžejní část práce je zaměřena na nástroje webové analytiky, popis její funkce a její základní pojmy. Dále práce rozebírá možnosti měření a uplatnění výsledků ve spravování internetové prezentace a on-line marketingu. Tato bakalářská práce představuje webovou analytiku jako nezbytnou součást efektivního on-line marketingu a spravování webových prezentací. Podrobně se zabývá nástrojem pro webovou analýzu Google Analytics a možnostmi jeho uplatnění. V závěru práce je nabídnut pohled na metriky internetových stránek Felicity Hotels v průběhu měsíce ledna a února roku 2010 se zaměřením na jejich význam z hlediska on-line marketingu.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "Performance metrics of on-line marketing projects: Application of Google Analytics"is focussed on the web site measurement with the tools of web analytics. The beginning of this thesis briefly describes the importance of research for marketing communication. It describes performance measurement of marketing communication and media measurement in non-internet marketing in contrast to the possibilities of measurement in internet environment. The crucial part of the thesis is focussed on the tools of web analytics, description of its function and its basic terms. Then it describes the possibilities of measurement and the utilisation of the research results for improvements of on-line marketing activities and websites maintaining. The thesis presents web analytics as an inseparable part of efficient on-line marketing and websites management. It in detail describes Google Analytics, which is one of the web analytics solutions, and its usage. In the end of the thesis there is insight to the metrics of websites of Felicity Hotels during January and February 2010 and their importance from the marketing point of view.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013663070106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV