Analýza marketingových kampaní produktu Českých drah SC Pendolino od jeho uvedení na trh v roce 2005
Analysis of marketing campaigns of the product of the Czech Railways SC Pendolino from its launch to the market in 2005
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29053Identifikátory
SIS: 86714
Kolekce
- Kvalifikační práce [18149]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
15. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Bakalářská práce na téma "Analýza marketingových kampaní produktu Českých drah SC Pendolino od jeho uvedení na trh v roce 2005", podává informace o tom, jak byl vlak Pendolino uveden na koleje v České republice. Jaké kampaně k tomuto účelu proběhly a jak byl prezentován i nadále, až do roku 2009. Tato práce představuje komunikační kanály a hodnotí kreativní výstupy, které kampaně doprovázely. K hodnocení je využito sémiotické analýzy. Bakalářská práce tedy představuje konkrétní kroky, kterými byl tento produkt představen veřejnosti.
Bachelor work "Analysis of marketing campaigns of the product of the Czech Railways SC Pendolino from its launch to the market in 2005" provides information about introducing the Pendolino train in the Czech Republic. What campaigns were used for this purpose and how it was presented until 2009. This work represents the communication channels and evaluates creative outputs of campaigns. To evaluate these outputs is used the semiotic analysis. Bachelor work presents concrete steps that have been used for introduction of this product to public.