Zobrazit minimální záznam

Analysis of marketing campaigns of the product of the Czech Railways SC Pendolino from its launch to the market in 2005
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorLukáš, Vojtěch
dc.date.accessioned2017-04-20T22:20:40Z
dc.date.available2017-04-20T22:20:40Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29053
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Analýza marketingových kampaní produktu Českých drah SC Pendolino od jeho uvedení na trh v roce 2005", podává informace o tom, jak byl vlak Pendolino uveden na koleje v České republice. Jaké kampaně k tomuto účelu proběhly a jak byl prezentován i nadále, až do roku 2009. Tato práce představuje komunikační kanály a hodnotí kreativní výstupy, které kampaně doprovázely. K hodnocení je využito sémiotické analýzy. Bakalářská práce tedy představuje konkrétní kroky, kterými byl tento produkt představen veřejnosti.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor work "Analysis of marketing campaigns of the product of the Czech Railways SC Pendolino from its launch to the market in 2005" provides information about introducing the Pendolino train in the Czech Republic. What campaigns were used for this purpose and how it was presented until 2009. This work represents the communication channels and evaluates creative outputs of campaigns. To evaluate these outputs is used the semiotic analysis. Bachelor work presents concrete steps that have been used for introduction of this product to public.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleAnalýza marketingových kampaní produktu Českých drah SC Pendolino od jeho uvedení na trh v roce 2005cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86714
dc.title.translatedAnalysis of marketing campaigns of the product of the Czech Railways SC Pendolino from its launch to the market in 2005en_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph001744784
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce na téma "Analýza marketingových kampaní produktu Českých drah SC Pendolino od jeho uvedení na trh v roce 2005", podává informace o tom, jak byl vlak Pendolino uveden na koleje v České republice. Jaké kampaně k tomuto účelu proběhly a jak byl prezentován i nadále, až do roku 2009. Tato práce představuje komunikační kanály a hodnotí kreativní výstupy, které kampaně doprovázely. K hodnocení je využito sémiotické analýzy. Bakalářská práce tedy představuje konkrétní kroky, kterými byl tento produkt představen veřejnosti.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor work "Analysis of marketing campaigns of the product of the Czech Railways SC Pendolino from its launch to the market in 2005" provides information about introducing the Pendolino train in the Czech Republic. What campaigns were used for this purpose and how it was presented until 2009. This work represents the communication channels and evaluates creative outputs of campaigns. To evaluate these outputs is used the semiotic analysis. Bachelor work presents concrete steps that have been used for introduction of this product to public.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017447840106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV