Marketingové aktivity firmy Mountfield v letech 2008 a 2009 s důrazem na Kolo štěstí
Marketing activites of Mountfield company in 2008 and 2009 with emphasis on Kolo štěstí
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29062Identifikátory
SIS: 86685
Kolekce
- Kvalifikační práce [18149]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Köppl, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Bakalářská práce "Marketingové aktivity firmy Mountfield v letech 2008 a 2009 s důrazem na Kolo štěstí" pojednává o marketingových aktivitách firmy Mountfield, která se zabývá prodejem zahradní techniky převážně na českém trhu. V práci jsou vymezeny a podrobně popsány základní pojmy marketingové komunikace, které jsou následně aplikovány na konkrétní aktivity firmy Mountfield. Hlavní část práce se zabývá nejviditelnější a nejdiskutovatelnější částí kampaně firmy, což je tzv. "Kolo štěstí". Tato aktivita je zde rozebíráná také z hlediska etických aspektů.
Bachelor thesis "Marketing activities of Mountfield company in 2008 and 2009 with emphasis on Kolo stesti" deals with marketing activities of the Mountfield company, which is the garden equipment seller particularly at the Czech market. The thesis defines and describes the basic terms of marketing communication, which are then used on the specific cases concerning with the company Mountfield. The main part of the thesis deals with the most known and the most discussed section of the campaign, which is the so-called "Kolo stesti". This activity is described also in the ethical consequences.