Zobrazit minimální záznam

The analysis of marketing communications of the Prague Spring International Music Festival 2009
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorKyncl, Jan
dc.date.accessioned2017-04-20T22:26:06Z
dc.date.available2017-04-20T22:26:06Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/29072
dc.description.abstractBakalářská práce "Analýza marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro 2009" pojednává o způsobu, jakým jsou využívány obecné marketingové principy v kulturní sféře. Snaží se postihnout hlavní rysy marketingu neziskových organizací pusobících na poli umění a kulturního dědictví, důvody k aplikaci marketingového procesu v této oblasti a nezbytné předpoklady k úspěchu marketingové strategie. Ve své teoretické části čerpá tato práce z dostupné literatury zabývající se tématikou art marketingu, jakož i těch nejzásadnějších marketingových publikací, které jsou stavebními kameny moderní marketingové koncepce. Druhá část práce se opírá o konkrétní marketingovou kampaň 64. ročníku mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro, který je každoročně pořádán obecně prospešnou společností Pražské jaro a patří mezi nejvýznamnější kulturní podniky nejen v České republice, ale i v Evropě. Důraz je kladen na detailní popis postupu při vytváření marketingového plánu 64. ročníku festivalu, deskripci a analýzu použitých komunikačních nástrojů a následné zhodnocení jejich účinnosti vzhledem ke stanoveným cílům organizace. Závěr práce obsahuje konečnou evaluaci celkové podoby a výsledku kampaně a shrnutí poznatků nabytých studiem problematiky.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "The analysis of marketing communications of The Prague Spring International Music Festival 2009" deals with the method how basic marketing principles are applied in the field of arts. The major goal of this study is: 1. to make a list of the main features marketing of an art organization should include, 2. to name the reasons why marketing policy should be adopted by such organization's management, 3. to indicate conditions needed for success in arts marketing. The theoretical part is based upon the relevant art marketing publications available, and on the major marketing literature which creates a framework for modern marketing theory. The second part deals with the marketing campaign of the The Prague Spring International Music Festival 2009 which is widely considered to be the most significant cultural event within the Czech republic and Central Europe as well. The analysis consists of detailed description of the marketing planning proces, characterization of the campaign's communication mix, and the evaluation of it's effectiveness. There's also a short resumé at the end of the text which provides a brief review of festival camping. Complex overview of all the information gained by writing the diploma thesis and studying the subject is also included.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleAnalýza marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Pražské Jaro 2009cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId86712
dc.title.translatedThe analysis of marketing communications of the Prague Spring International Music Festival 2009en_US
dc.contributor.refereeČeňková, Jana
dc.identifier.aleph001368780
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Analýza marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro 2009" pojednává o způsobu, jakým jsou využívány obecné marketingové principy v kulturní sféře. Snaží se postihnout hlavní rysy marketingu neziskových organizací pusobících na poli umění a kulturního dědictví, důvody k aplikaci marketingového procesu v této oblasti a nezbytné předpoklady k úspěchu marketingové strategie. Ve své teoretické části čerpá tato práce z dostupné literatury zabývající se tématikou art marketingu, jakož i těch nejzásadnějších marketingových publikací, které jsou stavebními kameny moderní marketingové koncepce. Druhá část práce se opírá o konkrétní marketingovou kampaň 64. ročníku mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro, který je každoročně pořádán obecně prospešnou společností Pražské jaro a patří mezi nejvýznamnější kulturní podniky nejen v České republice, ale i v Evropě. Důraz je kladen na detailní popis postupu při vytváření marketingového plánu 64. ročníku festivalu, deskripci a analýzu použitých komunikačních nástrojů a následné zhodnocení jejich účinnosti vzhledem ke stanoveným cílům organizace. Závěr práce obsahuje konečnou evaluaci celkové podoby a výsledku kampaně a shrnutí poznatků nabytých studiem problematiky.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "The analysis of marketing communications of The Prague Spring International Music Festival 2009" deals with the method how basic marketing principles are applied in the field of arts. The major goal of this study is: 1. to make a list of the main features marketing of an art organization should include, 2. to name the reasons why marketing policy should be adopted by such organization's management, 3. to indicate conditions needed for success in arts marketing. The theoretical part is based upon the relevant art marketing publications available, and on the major marketing literature which creates a framework for modern marketing theory. The second part deals with the marketing campaign of the The Prague Spring International Music Festival 2009 which is widely considered to be the most significant cultural event within the Czech republic and Central Europe as well. The analysis consists of detailed description of the marketing planning proces, characterization of the campaign's communication mix, and the evaluation of it's effectiveness. There's also a short resumé at the end of the text which provides a brief review of festival camping. Complex overview of all the information gained by writing the diploma thesis and studying the subject is also included.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013687800106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV