dc.contributor.advisor | Hudeček, Tomáš | |
dc.creator | Šákrová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2017-04-21T03:26:50Z | |
dc.date.available | 2017-04-21T03:26:50Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/29951 | |
dc.description.abstract | Analýza náplně a obsahu učivových map českých učebnic zeměpisu ve vztahu ke školním atlasům. Abstrakt Cílem této bakalářské práce je stanovit metodiku výpočtu obsahu a náplně map a aplikovat ji na vybrané učivové a atlasové mapy. První část je věnována současnému stavu dané problematiky. Následuje metodika, ve které jsou představeny použité mapy a následně samotný výpočet obsahu a náplně map. V kapitole výsledky jsou okomentovány obsahy a náplně jednotlivých map a provedeno jejich srovnání a vyhodnocení. Výsledná metodika může sloužit pro další analýzu map. Klíčová slova: učivová mapa, školní atlas, obsah, náplň | cs_CZ |
dc.description.abstract | Analysis of contents of teaching maps of czech geography textbooks and school atlases. Abstract The aim of this thesis is to define the method of calculating the content of maps and apply it to selected teaching maps and atlas maps. The first part tells something about the current state of the issue. Methodology is the second part in which maps are presented and the calculation of content and charge maps. In the chapter results are commented the contents of individual maps and the comparisons and evaluations are made. The finaly methodology can be helpfull for further analysis of maps. Key words: teaching map, school atlas, content | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | teaching map | en_US |
dc.subject | school atlas | en_US |
dc.subject | content | en_US |
dc.subject | učivová mapa | cs_CZ |
dc.subject | školní atlas | cs_CZ |
dc.subject | obsah | cs_CZ |
dc.subject | náplň | cs_CZ |
dc.title | Analýza náplně a obsahu učivových map českých učebnic zeměpisu ve vztahu ke školním atlasům | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-18 | |
dc.description.department | Department of Applied Geoinformatics and Cartography | en_US |
dc.description.department | Katedra aplikované geoinformatiky a kartografie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 80606 | |
dc.title.translated | Analysis of Contents of Teaching Maps of Czech Geography Textbooks and School Atlases | en_US |
dc.contributor.referee | Bláha, Jan Daniel | |
dc.identifier.aleph | 001274619 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Geografie a kartografie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Geography and Cartography | en_US |
thesis.degree.program | Geografie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Geography | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra aplikované geoinformatiky a kartografie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Applied Geoinformatics and Cartography | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Geografie a kartografie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Geography and Cartography | en_US |
uk.degree-program.cs | Geografie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Geography | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Analýza náplně a obsahu učivových map českých učebnic zeměpisu ve vztahu ke školním atlasům. Abstrakt Cílem této bakalářské práce je stanovit metodiku výpočtu obsahu a náplně map a aplikovat ji na vybrané učivové a atlasové mapy. První část je věnována současnému stavu dané problematiky. Následuje metodika, ve které jsou představeny použité mapy a následně samotný výpočet obsahu a náplně map. V kapitole výsledky jsou okomentovány obsahy a náplně jednotlivých map a provedeno jejich srovnání a vyhodnocení. Výsledná metodika může sloužit pro další analýzu map. Klíčová slova: učivová mapa, školní atlas, obsah, náplň | cs_CZ |
uk.abstract.en | Analysis of contents of teaching maps of czech geography textbooks and school atlases. Abstract The aim of this thesis is to define the method of calculating the content of maps and apply it to selected teaching maps and atlas maps. The first part tells something about the current state of the issue. Methodology is the second part in which maps are presented and the calculation of content and charge maps. In the chapter results are commented the contents of individual maps and the comparisons and evaluations are made. The finaly methodology can be helpfull for further analysis of maps. Key words: teaching map, school atlas, content | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra aplikované geoinformatiky a kartografie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012746190106986 | |