Zobrazit minimální záznam

Models of user preferences in e-shop environment
dc.contributor.advisorVojtáš, Peter
dc.creatorVáclav, Branislav
dc.date.accessioned2017-04-21T06:33:57Z
dc.date.available2017-04-21T06:33:57Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/30703
dc.description.abstractCílem práce je získat přehled v široké oblasti modelů uživatelských preferencí v prostředí internetových obchodů. Z popsané množiny modelů bude vybrána část, pro kterou budou navrženy konkrétní metody výpočtu preferencí. Vybrané modely budou pak spolu s návrhem odpovídajícího webového prostředí implementované do formy ucelené fungující internetové aplikace. Součástí vytvořené aplikace je i obsažení vhodné množiny testovacích dat. Nad těmito daty budou provedeny praktické experimenty, jejichž výsledky budou zohledněny v rámci posouzení dosáhnuté funkčnosti aplikace a jejího přínosu pro stávající uživatele internetových obchodů. Získaná uživatelská odezva bude pak využita pro stanovení dalších možností vývoje implementované aplikace.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this work is to gain insight into the broad range of models of user preferences inside an e-shop environment. A specific group of models will be selected from the overall described set, and an exact method of calculation for these models will be introduced. The selected models, together with a corresponding web environment design, will then be implemented into a comprehensive form of a working web application. An integral part of the application is formed by the inclusion of an appropriate set of test data. Based on these data, practical experiments will be carried out, and consequent results will be considered in the assessment of the functionality of the provided application and its potential contribution for existing e-shop users. Acquired user feedback will then be used to identify further development opportunities of the implemented application.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleModely uživatelských preferencí v prostředí webovských obchodůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-02-02
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70674
dc.title.translatedModels of user preferences in e-shop environmenten_US
dc.contributor.refereeOndreička, Matúš
dc.identifier.aleph001196283
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programInformaticsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enInformaticsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem práce je získat přehled v široké oblasti modelů uživatelských preferencí v prostředí internetových obchodů. Z popsané množiny modelů bude vybrána část, pro kterou budou navrženy konkrétní metody výpočtu preferencí. Vybrané modely budou pak spolu s návrhem odpovídajícího webového prostředí implementované do formy ucelené fungující internetové aplikace. Součástí vytvořené aplikace je i obsažení vhodné množiny testovacích dat. Nad těmito daty budou provedeny praktické experimenty, jejichž výsledky budou zohledněny v rámci posouzení dosáhnuté funkčnosti aplikace a jejího přínosu pro stávající uživatele internetových obchodů. Získaná uživatelská odezva bude pak využita pro stanovení dalších možností vývoje implementované aplikace.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this work is to gain insight into the broad range of models of user preferences inside an e-shop environment. A specific group of models will be selected from the overall described set, and an exact method of calculation for these models will be introduced. The selected models, together with a corresponding web environment design, will then be implemented into a comprehensive form of a working web application. An integral part of the application is formed by the inclusion of an appropriate set of test data. Based on these data, practical experiments will be carried out, and consequent results will be considered in the assessment of the functionality of the provided application and its potential contribution for existing e-shop users. Acquired user feedback will then be used to identify further development opportunities of the implemented application.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990011962830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV