Zobrazit minimální záznam

Park and Ride System (P+R) in Prague
dc.contributor.advisorVondráčková, Petra
dc.creatorFenclová, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-21T07:13:55Z
dc.date.available2017-04-21T07:13:55Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/30891
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá dopravou v Praze v klidu. Především se soustředí na možnosti krátkodobého parkování na okraji města u stanic metra a vlaků. Shrnuje, jaké jsou podmínky pro lidi, kteří využívají kombinovanou dopravu osobní automobil - navazující městská hromadná doprava. Hlavní část práce se soustředí na parkoviště systému P+R, kde se zabývá především jejich polohou a obsazeností. Dále zmiňuje i systém B+R a K+R. V další části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které bylo uskutečněno s respondenty, kteří pravidelně dojíždějí do Prahy z jejího okolí, především za zaměstnáním či vzděláním. Z dotazníků je zřejmé, že povědomí o možnostech parkování na okraji Prahy je nízké. Pokud je respondent seznámen s možnostmi tohoto parkování, pak systém většinou nevyužívá. A to z mnoha příčin, které jsou shrnuty ve vyhodnocení dotazníkového šetření. Cílem práce je informovat o službách systému P+R a upozornit na nedostatky spojené s tímto systémem, které byly zmiňovány buďto v dotaznících nebo vyplynuly přímo z dat o obsazenosti parkovišť. Klíčová slova: systém P+R, parkoviště, dojíždění osobním automobilem, Prahacs_CZ
dc.description.abstractThe thesis concerns the traffic in Prague. It targets the potentialities of short-term parking on the city outskirts, on metro and train stations, and summarizes the conditions for people who combine personal and public transport in their commuting. The central part of the thesis focuses on the park and ride (P+R) scheme, and their location and availability. The bike and ride (B+R) and kiss and ride (K+R) systems are regarded as well. A questionnaire, carried out with respondents who regularly commute to Prague for employment or education, is evaluated. It comes out clearly that awareness of parking possibilities on the outskirts of Prague is low. And even if a respondent is aware of the possibilities, then the system is usually not used, for reasons that are summarized in the evaluation of the questionnaire. The goal of the thesis is to inform about P+R system and to highlight its shortcomings, which have been either deduced from the questionnaire or derived from P+R usage data. Keywords: system P+R, parking, commuting by car, Pragueen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectcommuting by caren_US
dc.subjectparkingen_US
dc.subjectPragueen_US
dc.subjectsystem P+Ren_US
dc.subjectdojíždění osobním automobilemcs_CZ
dc.subjectparkovištěcs_CZ
dc.subjectPrahacs_CZ
dc.subjectsystém P+Rcs_CZ
dc.titleSystém Park and Ride (P+R) v Prazecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-18
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId79723
dc.title.translatedPark and Ride System (P+R) in Pragueen_US
dc.contributor.refereeChmelík, Jakub
dc.identifier.aleph001276076
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeografie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá dopravou v Praze v klidu. Především se soustředí na možnosti krátkodobého parkování na okraji města u stanic metra a vlaků. Shrnuje, jaké jsou podmínky pro lidi, kteří využívají kombinovanou dopravu osobní automobil - navazující městská hromadná doprava. Hlavní část práce se soustředí na parkoviště systému P+R, kde se zabývá především jejich polohou a obsazeností. Dále zmiňuje i systém B+R a K+R. V další části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které bylo uskutečněno s respondenty, kteří pravidelně dojíždějí do Prahy z jejího okolí, především za zaměstnáním či vzděláním. Z dotazníků je zřejmé, že povědomí o možnostech parkování na okraji Prahy je nízké. Pokud je respondent seznámen s možnostmi tohoto parkování, pak systém většinou nevyužívá. A to z mnoha příčin, které jsou shrnuty ve vyhodnocení dotazníkového šetření. Cílem práce je informovat o službách systému P+R a upozornit na nedostatky spojené s tímto systémem, které byly zmiňovány buďto v dotaznících nebo vyplynuly přímo z dat o obsazenosti parkovišť. Klíčová slova: systém P+R, parkoviště, dojíždění osobním automobilem, Prahacs_CZ
uk.abstract.enThe thesis concerns the traffic in Prague. It targets the potentialities of short-term parking on the city outskirts, on metro and train stations, and summarizes the conditions for people who combine personal and public transport in their commuting. The central part of the thesis focuses on the park and ride (P+R) scheme, and their location and availability. The bike and ride (B+R) and kiss and ride (K+R) systems are regarded as well. A questionnaire, carried out with respondents who regularly commute to Prague for employment or education, is evaluated. It comes out clearly that awareness of parking possibilities on the outskirts of Prague is low. And even if a respondent is aware of the possibilities, then the system is usually not used, for reasons that are summarized in the evaluation of the questionnaire. The goal of the thesis is to inform about P+R system and to highlight its shortcomings, which have been either deduced from the questionnaire or derived from P+R usage data. Keywords: system P+R, parking, commuting by car, Pragueen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.identifier.lisID990012760760106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV