dc.contributor.advisor | Květoň, Viktor | |
dc.creator | Kolísek, Michal | |
dc.date.accessioned | 2017-04-21T07:18:28Z | |
dc.date.available | 2017-04-21T07:18:28Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/30913 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce řeší diferenciaci dostupnosti objektů druhého bydlení především za použití prostředků veřejné dopravy. V prvé části je diskutován problém s již publikovanou literaturou. Druhá část práce se zaměřuje na případovou studii, která byla prováděna ve vybraných lokalitách okresu Benešov. Dopravní dostupnost byla pozorována na dvou rovinách - frekvenční dostupnost a časová dostupnost. Vedle současné dopravní dostupnosti byl zjišťován také historický vývoj od začátku 80. let. V návaznosti na změny ve veřejné dopravě bylo pozorováno i postupné začleňování jednotlivých lokalit do systémů integrované dopravy. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with the differentiation of the accessiblity of second-homes facilities, primarily using means of public transport. The first part adresses the problem with the published literature. Second part deals with a case study carried out in selected localities of the Benešov region. Transport accessibility was observed at two levels - frequency and temporal. In addition to the current accessibility, the historical development since the beginning of the eighties was found out. Following the changes in public transport, the consecutive integrating of particular localities into the integrating transport system was also observed. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | transport accessibility | en_US |
dc.subject | second homes | en_US |
dc.subject | public transport,Benešov region | en_US |
dc.subject | dopravní dostupnost | cs_CZ |
dc.subject | druhé bydlení | cs_CZ |
dc.subject | veřejná doprava | cs_CZ |
dc.subject | okres Benešov | cs_CZ |
dc.title | Dopravní dostupnost druhého bydlení: vybrané lokality v okrese Benešov | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-17 | |
dc.description.department | Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
dc.description.department | Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 66266 | |
dc.title.translated | Transport Accessibility of Second Homes: Selected Localities in the Benešov Region | en_US |
dc.contributor.referee | Vondráčková, Petra | |
dc.identifier.aleph | 001274655 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Geografie a kartografie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Geography and Cartography | en_US |
thesis.degree.program | Geografie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Geography | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Geografie a kartografie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Geography and Cartography | en_US |
uk.degree-program.cs | Geografie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Geography | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce řeší diferenciaci dostupnosti objektů druhého bydlení především za použití prostředků veřejné dopravy. V prvé části je diskutován problém s již publikovanou literaturou. Druhá část práce se zaměřuje na případovou studii, která byla prováděna ve vybraných lokalitách okresu Benešov. Dopravní dostupnost byla pozorována na dvou rovinách - frekvenční dostupnost a časová dostupnost. Vedle současné dopravní dostupnosti byl zjišťován také historický vývoj od začátku 80. let. V návaznosti na změny ve veřejné dopravě bylo pozorováno i postupné začleňování jednotlivých lokalit do systémů integrované dopravy. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with the differentiation of the accessiblity of second-homes facilities, primarily using means of public transport. The first part adresses the problem with the published literature. Second part deals with a case study carried out in selected localities of the Benešov region. Transport accessibility was observed at two levels - frequency and temporal. In addition to the current accessibility, the historical development since the beginning of the eighties was found out. Following the changes in public transport, the consecutive integrating of particular localities into the integrating transport system was also observed. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012746550106986 | |