Zobrazit minimální záznam

Transport Accessibility of Second Homes: Selected Localities in the Benešov Region
dc.contributor.advisorKvětoň, Viktor
dc.creatorKolísek, Michal
dc.date.accessioned2017-04-21T07:18:28Z
dc.date.available2017-04-21T07:18:28Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/30913
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší diferenciaci dostupnosti objektů druhého bydlení především za použití prostředků veřejné dopravy. V prvé části je diskutován problém s již publikovanou literaturou. Druhá část práce se zaměřuje na případovou studii, která byla prováděna ve vybraných lokalitách okresu Benešov. Dopravní dostupnost byla pozorována na dvou rovinách - frekvenční dostupnost a časová dostupnost. Vedle současné dopravní dostupnosti byl zjišťován také historický vývoj od začátku 80. let. V návaznosti na změny ve veřejné dopravě bylo pozorováno i postupné začleňování jednotlivých lokalit do systémů integrované dopravy.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the differentiation of the accessiblity of second-homes facilities, primarily using means of public transport. The first part adresses the problem with the published literature. Second part deals with a case study carried out in selected localities of the Benešov region. Transport accessibility was observed at two levels - frequency and temporal. In addition to the current accessibility, the historical development since the beginning of the eighties was found out. Following the changes in public transport, the consecutive integrating of particular localities into the integrating transport system was also observed.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjecttransport accessibilityen_US
dc.subjectsecond homesen_US
dc.subjectpublic transport,Benešov regionen_US
dc.subjectdopravní dostupnostcs_CZ
dc.subjectdruhé bydlenícs_CZ
dc.subjectveřejná dopravacs_CZ
dc.subjectokres Benešovcs_CZ
dc.titleDopravní dostupnost druhého bydlení: vybrané lokality v okrese Benešovcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-17
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.identifier.repId66266
dc.title.translatedTransport Accessibility of Second Homes: Selected Localities in the Benešov Regionen_US
dc.contributor.refereeVondráčková, Petra
dc.identifier.aleph001274655
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeografie a kartografiecs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography and Cartographyen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie a kartografiecs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography and Cartographyen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce řeší diferenciaci dostupnosti objektů druhého bydlení především za použití prostředků veřejné dopravy. V prvé části je diskutován problém s již publikovanou literaturou. Druhá část práce se zaměřuje na případovou studii, která byla prováděna ve vybraných lokalitách okresu Benešov. Dopravní dostupnost byla pozorována na dvou rovinách - frekvenční dostupnost a časová dostupnost. Vedle současné dopravní dostupnosti byl zjišťován také historický vývoj od začátku 80. let. V návaznosti na změny ve veřejné dopravě bylo pozorováno i postupné začleňování jednotlivých lokalit do systémů integrované dopravy.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the differentiation of the accessiblity of second-homes facilities, primarily using means of public transport. The first part adresses the problem with the published literature. Second part deals with a case study carried out in selected localities of the Benešov region. Transport accessibility was observed at two levels - frequency and temporal. In addition to the current accessibility, the historical development since the beginning of the eighties was found out. Following the changes in public transport, the consecutive integrating of particular localities into the integrating transport system was also observed.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.identifier.lisID990012746550106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV