Zobrazit minimální záznam

Generational differences in social use of audiovisual contents
dc.contributor.advisorReifová, Irena
dc.creatorKarlasová, Eva
dc.date.accessioned2017-04-21T08:15:36Z
dc.date.available2017-04-21T08:15:36Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/31166
dc.description.abstractDiplomová práce "Generační rozdíly v sociálním užití audiovizuálních obsahů" pojednává o problematice proměňujícího se charakteru mediálních publik, zabývá se definicí nových médií, představuje pojem re-mediace a trend mediální konvergence. Pozornost je věnována také televizním a počítačovým sítím jako zprostředkovatelům audiovizuálních obsahů a teoretickým principům pojícím se s kvalitativním výzkumem publik. Praktická část práce je tvořena samostatným kvalitativním výzkumem, v jehož rámci byla provedena analýza zkoumající vzorek dvaceti respondentů - rodičů a jejich dětí. Použitou metodou je hloubkový rozhovor pomocí návodu. Výstup z práce zahrnuje typologii zkoumaných příjemců, postihnutí základních rozdílů, které byly ve výzkumné sondě mezi generacemi zaznamenány, a shrnutí toho, co v oblasti sociálního užití audiovizuálních médií změnil příchod ICT do domácností.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis "Generational Differences in Social Use of Audiovisual Contents" outlines the problems of the transforming nature of media audiences. The definition of new media, the concept of remediation, and the trend of media convergence are introduced. Attention is devoted to television and computer networks as mediators of audiovisual contents; as well as to theoretical principles related to qualitative audience research. The practical part consists of separate qualitative research, in which analysis is made to investigate a sample of twenty respondents - parents and their children. The method used is an in-depth interview with instructions. The outcome of this work is the typology of beneficiaries surveyed; description of the fundamental differences between generations that we have experienced in our research and a summary of what has changed in the social use of audiovisual media after the arrival of ICTs in surveyed households.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleGenerační rozdíly v sociálním užití audiovizuálních obsahůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-21
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId87182
dc.title.translatedGenerational differences in social use of audiovisual contentsen_US
dc.contributor.refereeBednařík, Petr
dc.identifier.aleph001284651
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Generační rozdíly v sociálním užití audiovizuálních obsahů" pojednává o problematice proměňujícího se charakteru mediálních publik, zabývá se definicí nových médií, představuje pojem re-mediace a trend mediální konvergence. Pozornost je věnována také televizním a počítačovým sítím jako zprostředkovatelům audiovizuálních obsahů a teoretickým principům pojícím se s kvalitativním výzkumem publik. Praktická část práce je tvořena samostatným kvalitativním výzkumem, v jehož rámci byla provedena analýza zkoumající vzorek dvaceti respondentů - rodičů a jejich dětí. Použitou metodou je hloubkový rozhovor pomocí návodu. Výstup z práce zahrnuje typologii zkoumaných příjemců, postihnutí základních rozdílů, které byly ve výzkumné sondě mezi generacemi zaznamenány, a shrnutí toho, co v oblasti sociálního užití audiovizuálních médií změnil příchod ICT do domácností.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis "Generational Differences in Social Use of Audiovisual Contents" outlines the problems of the transforming nature of media audiences. The definition of new media, the concept of remediation, and the trend of media convergence are introduced. Attention is devoted to television and computer networks as mediators of audiovisual contents; as well as to theoretical principles related to qualitative audience research. The practical part consists of separate qualitative research, in which analysis is made to investigate a sample of twenty respondents - parents and their children. The method used is an in-depth interview with instructions. The outcome of this work is the typology of beneficiaries surveyed; description of the fundamental differences between generations that we have experienced in our research and a summary of what has changed in the social use of audiovisual media after the arrival of ICTs in surveyed households.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990012846510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV