Zobrazit minimální záznam

Nursery school pupil's general readiness for the entry to primary school
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorRupertová, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-26T21:57:24Z
dc.date.available2017-04-26T21:57:24Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/32827
dc.description.abstractMá diplomová práce se zabývá připraveností žáků mateřských škol pro vstup do základní školy. Práci rozdělím na dva velké celky. První bude založen na teoretické bázi a druhý bych ráda sestavila z postřehů a osobních zkušeností učitelek mateřských škol v předškolních třídách a učitelek základních škol v prvních třídách. Teoretická část vychází z poznatků autorů, kteří se zabývají předškolní pedagogikou, psychologií a také metodologií. Pokusím se včlenit sem i své vlastní zkušenosti s přípravou dětí pro vstup do základní školy. Praktická část bude zalotena na výsledcích dotazníkového šetření, které bude uskutečněno mezi pedagogy základních a mateřských škol. Dále bych se pokusila o komparaci výsledků dotazníkového šetření s výsledky hodnocení dětí v předškolních třídách. Na závěr bych ráda shrnula poznatky a pokusila se poukázat na nedostatky a naopak na plusy vzdělávání tohoto období.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject matter of diploma thesis "Nursery school pupil's general readiness for the entry to primary school" is preparedness of nursery schools pupils for entering primary school. Diploma thesis is separate into two sections. First'll be based on theory and secondly relate on my personal experiences and practices and daily perception of my colleagues. Theoretical section among others comes out from publications of educational and pedagogic experts and my working practices. Practical section is based on answers of questionnaires which'll be distributed to teachers in basic and nursery schools. I'll parallel questionnaires and results of evaluation of pupils in pre-primary classes. In conclusion I would like to summarize knowledge and refer on limitations and positives of actual educational system.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleKomplexní připravenost žáků MŠ na vstup do ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-09-09
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId69356
dc.title.translatedNursery school pupil's general readiness for the entry to primary schoolen_US
dc.contributor.refereeVáňová, Miroslava
dc.identifier.aleph001558550
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology and Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.disciplineHusitská teologie - psychosociální studiacs_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie - psychosociální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology and Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csMá diplomová práce se zabývá připraveností žáků mateřských škol pro vstup do základní školy. Práci rozdělím na dva velké celky. První bude založen na teoretické bázi a druhý bych ráda sestavila z postřehů a osobních zkušeností učitelek mateřských škol v předškolních třídách a učitelek základních škol v prvních třídách. Teoretická část vychází z poznatků autorů, kteří se zabývají předškolní pedagogikou, psychologií a také metodologií. Pokusím se včlenit sem i své vlastní zkušenosti s přípravou dětí pro vstup do základní školy. Praktická část bude zalotena na výsledcích dotazníkového šetření, které bude uskutečněno mezi pedagogy základních a mateřských škol. Dále bych se pokusila o komparaci výsledků dotazníkového šetření s výsledky hodnocení dětí v předškolních třídách. Na závěr bych ráda shrnula poznatky a pokusila se poukázat na nedostatky a naopak na plusy vzdělávání tohoto období.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject matter of diploma thesis "Nursery school pupil's general readiness for the entry to primary school" is preparedness of nursery schools pupils for entering primary school. Diploma thesis is separate into two sections. First'll be based on theory and secondly relate on my personal experiences and practices and daily perception of my colleagues. Theoretical section among others comes out from publications of educational and pedagogic experts and my working practices. Practical section is based on answers of questionnaires which'll be distributed to teachers in basic and nursery schools. I'll parallel questionnaires and results of evaluation of pupils in pre-primary classes. In conclusion I would like to summarize knowledge and refer on limitations and positives of actual educational system.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990015585500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV