dc.contributor.advisor | Hejlová, Helena | |
dc.creator | Králová, Romana | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T11:51:22Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T11:51:22Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3316 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci jsem se snažila shromáždit poznatky a názory na toleranci u dětí mladšího školního věku. Kamarádský vztah založený na vzájemném respektu patří v dnešní době mezi nej důležitější cíle výchovy a vzdělávání. Takové schopnosti a dovednosti se dítě učí především v rodině. Když však rodina toto nezvládá dokonale, měla by její úlohu převzít škola. To platí zvláště nyní, kdy si leckteří rodiče neumějí poradit se svými dětmi a očekávají řešení od učitelů. Snažila jsem se vystihnout názory pedagogů na tuto problematiku, která se netýkala pouze tolerance, ale také výchovných prostředků, které učitelé ve své práci používají a na celoživotní vzdělávání pedagogů. Z názorů pedagogů vyplývá, že souhlasí s celoživotním vzděláváním. Podle mne nejlépe vědí, jak mají na danou otázku odpovědět. Sama u nás na škole vidím, kolik učitelů používá klasickou výukovou metodu monologu, nové metody a výchovné prostředky nechtějí používat neboje neznají. Často jako důvod uvádějí nedostatek času pro učivo nebo nekázeň žáků. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci jsem se snažila shromáždit poznatky a názory na toleranci u dětí mladšího školního věku. Kamarádský vztah založený na vzájemném respektu patří v dnešní době mezi nej důležitější cíle výchovy a vzdělávání. Takové schopnosti a dovednosti se dítě učí především v rodině. Když však rodina toto nezvládá dokonale, měla by její úlohu převzít škola. To platí zvláště nyní, kdy si leckteří rodiče neumějí poradit se svými dětmi a očekávají řešení od učitelů. Snažila jsem se vystihnout názory pedagogů na tuto problematiku, která se netýkala pouze tolerance, ale také výchovných prostředků, které učitelé ve své práci používají a na celoživotní vzdělávání pedagogů. Z názorů pedagogů vyplývá, že souhlasí s celoživotním vzděláváním. Podle mne nejlépe vědí, jak mají na danou otázku odpovědět. Sama u nás na škole vidím, kolik učitelů používá klasickou výukovou metodu monologu, nové metody a výchovné prostředky nechtějí používat neboje neznají. Často jako důvod uvádějí nedostatek času pro učivo nebo nekázeň žáků. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Problematika výchovy k toleranci na primární škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-18 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20419 | |
dc.title.translated | Issues Arising from Instruction about Tolerance in Primary Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Kargerová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 000395854 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své diplomové práci jsem se snažila shromáždit poznatky a názory na toleranci u dětí mladšího školního věku. Kamarádský vztah založený na vzájemném respektu patří v dnešní době mezi nej důležitější cíle výchovy a vzdělávání. Takové schopnosti a dovednosti se dítě učí především v rodině. Když však rodina toto nezvládá dokonale, měla by její úlohu převzít škola. To platí zvláště nyní, kdy si leckteří rodiče neumějí poradit se svými dětmi a očekávají řešení od učitelů. Snažila jsem se vystihnout názory pedagogů na tuto problematiku, která se netýkala pouze tolerance, ale také výchovných prostředků, které učitelé ve své práci používají a na celoživotní vzdělávání pedagogů. Z názorů pedagogů vyplývá, že souhlasí s celoživotním vzděláváním. Podle mne nejlépe vědí, jak mají na danou otázku odpovědět. Sama u nás na škole vidím, kolik učitelů používá klasickou výukovou metodu monologu, nové metody a výchovné prostředky nechtějí používat neboje neznají. Často jako důvod uvádějí nedostatek času pro učivo nebo nekázeň žáků. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Ve své diplomové práci jsem se snažila shromáždit poznatky a názory na toleranci u dětí mladšího školního věku. Kamarádský vztah založený na vzájemném respektu patří v dnešní době mezi nej důležitější cíle výchovy a vzdělávání. Takové schopnosti a dovednosti se dítě učí především v rodině. Když však rodina toto nezvládá dokonale, měla by její úlohu převzít škola. To platí zvláště nyní, kdy si leckteří rodiče neumějí poradit se svými dětmi a očekávají řešení od učitelů. Snažila jsem se vystihnout názory pedagogů na tuto problematiku, která se netýkala pouze tolerance, ale také výchovných prostředků, které učitelé ve své práci používají a na celoživotní vzdělávání pedagogů. Z názorů pedagogů vyplývá, že souhlasí s celoživotním vzděláváním. Podle mne nejlépe vědí, jak mají na danou otázku odpovědět. Sama u nás na škole vidím, kolik učitelů používá klasickou výukovou metodu monologu, nové metody a výchovné prostředky nechtějí používat neboje neznají. Často jako důvod uvádějí nedostatek času pro učivo nebo nekázeň žáků. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990003958540106986 | |