dc.contributor.advisor | Zlatohlávek, Martin | |
dc.creator | Hlušičková, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T00:43:51Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T00:43:51Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/33476 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce informuje o životě a díle cremonského malíře, architekta a dekoratéra Giulia Campiho (cca 1502-1572), který se v roce 1541 stal autorem dekorací pro triumfální vjezd císaře Karla V. do Cremony. Spolu se svým spolupracovníkem Camillem Boccaccinem navrhl celou řadu slavobran, jejichž podoba se do dnešních dnů dochovala na přípravných kresbách. Několik přípravných kreseb, které jsou součástí v nedávné době objeveného alba Clary - Aldringenů z Teplic, uchovává Národní galerie v Praze. Diplomová práce se dotýká problematiky Campiho návrhů slavobran - řeší výtvarné vlivy, které mohly mít na Campiho kresebný výraz vliv, uvádí další dochované kresby z evropských sbírkových institucí a shrnuje podobu trionfa Karla V. v roce 1541 a Filipa II. v roce 1549 do Cremony. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This dissertation informs about the life and work cremonese painter, architect and decorator Giulio Campi (c. 1502-1572), who became in 1541 the author of the decorations for the triumphal entry of Emperor Charles V in Cremona. Together with his colleague Camille Boccaccino suggested a number of triumphal arches, whose appearance has been preserved to this day on preparatory drawings. A number of preparatory drawings, which are part of the recently discovered album of the Clara - Aldringen in Teplice, keep the National Gallery in Prague. This thesis concerns the problems of Campi's proposals of the arches - addresses visual effects that might have had an influence on the Campi's drawing expression, features other Campi's surviving drawings from the collection of the European institutions and summarizes a form of the Charles V Trionfo in 1541 and Philip II. Trionfo in 1549 in Cremona. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Giulio Campi | cs_CZ |
dc.subject | Cremona | cs_CZ |
dc.subject | trionfo | cs_CZ |
dc.subject | efemérní architektura | cs_CZ |
dc.subject | Giulio Campi | en_US |
dc.subject | Cremona | en_US |
dc.subject | trionfo | en_US |
dc.subject | ephemeral architecture | en_US |
dc.title | Efemérní architektura renesančních festivit v kresbě Giulia Campiho | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-02-03 | |
dc.description.department | Institute of Art History | en_US |
dc.description.department | Ústav pro dějiny umění | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 100277 | |
dc.title.translated | Ephemeral architecture of Renaissance festivies in Giulio Campi drawings | en_US |
dc.contributor.referee | Konečný, Lubomír | |
dc.identifier.aleph | 001291626 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | History of Art | en_US |
thesis.degree.discipline | Dějiny umění | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.degree.program | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav pro dějiny umění | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Art History | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Dějiny umění | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | History of Art | en_US |
uk.degree-program.cs | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce informuje o životě a díle cremonského malíře, architekta a dekoratéra Giulia Campiho (cca 1502-1572), který se v roce 1541 stal autorem dekorací pro triumfální vjezd císaře Karla V. do Cremony. Spolu se svým spolupracovníkem Camillem Boccaccinem navrhl celou řadu slavobran, jejichž podoba se do dnešních dnů dochovala na přípravných kresbách. Několik přípravných kreseb, které jsou součástí v nedávné době objeveného alba Clary - Aldringenů z Teplic, uchovává Národní galerie v Praze. Diplomová práce se dotýká problematiky Campiho návrhů slavobran - řeší výtvarné vlivy, které mohly mít na Campiho kresebný výraz vliv, uvádí další dochované kresby z evropských sbírkových institucí a shrnuje podobu trionfa Karla V. v roce 1541 a Filipa II. v roce 1549 do Cremony. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This dissertation informs about the life and work cremonese painter, architect and decorator Giulio Campi (c. 1502-1572), who became in 1541 the author of the decorations for the triumphal entry of Emperor Charles V in Cremona. Together with his colleague Camille Boccaccino suggested a number of triumphal arches, whose appearance has been preserved to this day on preparatory drawings. A number of preparatory drawings, which are part of the recently discovered album of the Clara - Aldringen in Teplice, keep the National Gallery in Prague. This thesis concerns the problems of Campi's proposals of the arches - addresses visual effects that might have had an influence on the Campi's drawing expression, features other Campi's surviving drawings from the collection of the European institutions and summarizes a form of the Charles V Trionfo in 1541 and Philip II. Trionfo in 1549 in Cremona. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav pro dějiny umění | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012916260106986 | |