Zobrazit minimální záznam

Marketing Communications Analysis of DOX Centre for Contemporary Art in 2009 and 2010
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorVaicová, Ivana
dc.date.accessioned2017-04-27T15:03:23Z
dc.date.available2017-04-27T15:03:23Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/36844
dc.description.abstractV době, kdy jsou i státem financovaná muzea a galerie nuceny zodpovědně hospodařit se svěřenými financemi, generovat vlastní zisk a získávat prostředky na provoz i z jiných než veřejných zdrojů, stává se marketingová komunikace důležitým nástrojem oslovování jak návštěvníků, tak i sponzorů a dalších potenciálních podporovatelů. Je pochopitelné, že u soukromých organizací, pro něž představují granty ze státní sféry jen relativně malé procento celkového rozpočtu, je marketingová činnost ještě mnohem důležitější. Bakalářská práce "Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010" charakterizuje centrum DOX, jakožto největší českou soukromou galerii, pojednává o jeho činnosti, analyzuje konkurenci, cílové skupiny a zejména jeho komunikační prostředky, nejpodstatnější body potom shrnuje stručnou SWOT analýzou. Přínos práce tkví zejména v konfrontaci teorie muzejního marketingu z převážně cizojazyčné odborné literatury a marketingové praxe realizované českou institucí centra DOX. Jádro práce tvoří analýza centrem DOX využívaných součástí komunikačního mixu za sledované období, segmentace cílových skupin a identifikace konkurence.cs_CZ
dc.description.abstractAt times, when even state-financed museums and galleries are forced to manage the entrusted financial resources responsibly, create their own profits and raise funds for their operations from other than public sources, marketing communications become an important tool for reaching out to visitors as well as potential sponsors and other supporters. It is understandable that in private organizations, which gain only a relatively small percentage of their total budget from the state grants, are the marketing activities even more important. The bachelor thesis "Marketing Communications Analysis of DOX Centre for Contemporary Art in 2009 and 2010" characterizes the DOX centre, one of the biggest czech private galleries, describes its activities, analyzes the competition, target groups, and especially its communication tools. The most important points are then summarized by a brief SWOT analysis. The contribution of the work lies mainly in the comparison of the theory of museum marketing mostly from foreign-language literature and marketing practice realized by the czech institution of DOX centre. The essence of the work consists of the analysis of the components constituting the promotional mix of the DOX centre in the given period of time, the segmentation of target groups, and the identification of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketing uměnícs_CZ
dc.subjectmarketing muzeícs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectnezisková organizacecs_CZ
dc.subjectgaleriecs_CZ
dc.subjectDOX Centrum současného uměnícs_CZ
dc.subjectArt marketingen_US
dc.subjectmuseum marketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectpromotional mixen_US
dc.subjectnonprofit organizationen_US
dc.subjectgalleryen_US
dc.subjectDOX Centre for Contemporary Arten_US
dc.titleAnalýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId100392
dc.title.translatedMarketing Communications Analysis of DOX Centre for Contemporary Art in 2009 and 2010en_US
dc.contributor.refereeČeňková, Jana
dc.identifier.aleph001369212
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV době, kdy jsou i státem financovaná muzea a galerie nuceny zodpovědně hospodařit se svěřenými financemi, generovat vlastní zisk a získávat prostředky na provoz i z jiných než veřejných zdrojů, stává se marketingová komunikace důležitým nástrojem oslovování jak návštěvníků, tak i sponzorů a dalších potenciálních podporovatelů. Je pochopitelné, že u soukromých organizací, pro něž představují granty ze státní sféry jen relativně malé procento celkového rozpočtu, je marketingová činnost ještě mnohem důležitější. Bakalářská práce "Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010" charakterizuje centrum DOX, jakožto největší českou soukromou galerii, pojednává o jeho činnosti, analyzuje konkurenci, cílové skupiny a zejména jeho komunikační prostředky, nejpodstatnější body potom shrnuje stručnou SWOT analýzou. Přínos práce tkví zejména v konfrontaci teorie muzejního marketingu z převážně cizojazyčné odborné literatury a marketingové praxe realizované českou institucí centra DOX. Jádro práce tvoří analýza centrem DOX využívaných součástí komunikačního mixu za sledované období, segmentace cílových skupin a identifikace konkurence.cs_CZ
uk.abstract.enAt times, when even state-financed museums and galleries are forced to manage the entrusted financial resources responsibly, create their own profits and raise funds for their operations from other than public sources, marketing communications become an important tool for reaching out to visitors as well as potential sponsors and other supporters. It is understandable that in private organizations, which gain only a relatively small percentage of their total budget from the state grants, are the marketing activities even more important. The bachelor thesis "Marketing Communications Analysis of DOX Centre for Contemporary Art in 2009 and 2010" characterizes the DOX centre, one of the biggest czech private galleries, describes its activities, analyzes the competition, target groups, and especially its communication tools. The most important points are then summarized by a brief SWOT analysis. The contribution of the work lies mainly in the comparison of the theory of museum marketing mostly from foreign-language literature and marketing practice realized by the czech institution of DOX centre. The essence of the work consists of the analysis of the components constituting the promotional mix of the DOX centre in the given period of time, the segmentation of target groups, and the identification of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013692120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV