Komunikační aktivity Rakouského kulturního fóra v Praze v období červen 2010 - květen 2011
Communication Activities of the Austrian Cultural Forum in Prague for the Period June 2010 - May 2011
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/36906/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/36906Identifikátory
SIS: 101127
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Rakouské kulturní fórum v Praze, Rakousko, rakouská kultura, interkulturní marketing, interkulturní komunikace, institucionální marketing, česko-rakouské vztahy, mezikulturní dialogKlíčová slova (anglicky)
Austrian Cultural Forum in Prague, Austria, Austrian culture, intercultural marketing, intercultural communication, institutional marketing, Czech-Austrian relations, intercultural dialogueBakalářská práce Komunikační aktivity Rakouského kulturního fóra v Praze za období červen 2010 - květen 2011 představuje kulturní neziskovou organizaci a její činnosti, popisuje stručně historii, východiska fungování a organizační rámec včetně financování. Pojednává především o marketingové komunikaci instituce, a to s důrazem na interkulturní aspekty. Cílem této práce je zmapovat, jakými aktivitami přispívá Rakouské kulturní fórum v Praze (ŐKF) ke zprostředkování komplexního obrazu Rakouska a jeho kultury v České republice a jakým způsobem tyto aktivity prezentuje. Na základě ročního pozorování, deskripce a analýzy pomocí kritérií odborné literatury interpretuje bakalářská práce komunikační strategii, marketingový mix a nástroje komunikace. Tato část práce je i teoreticky zakotvena za pomoc odborné literatury. Praktická část práce hodnotí celkovou propagaci v souvislosti s utvářením image Rakouského kulturního fóra a se zacílením na zájmové skupiny. Nechybí ani sumarizace akcí za minulý rok a rozbory významnějších událostí či uvedení příkladů spolupráce a posouzení využití významných jmen spojených s eventem. V poslední kapitole se nachází vyhodnocení průzkumu, který byl proveden u názorových vůdců a který podtrhuje subjektivní hodnocení autorky o činorodosti Rakouského kulturního fóra a...
The Communication Activities of the Austrian Cultural Forum in Prague from June 2010 to May 2011 bachelor thesis presents the cultural non-profit organization and its activities, briefly describes its history, operation and organizational framework, including finances. The thesis addresses marketing communication emphasising cross- cultural and institutional aspects. The aim of this work is to observe which activities of the Austrian Cultural Forum in Prague (OKF) contribute to providing a complex picture of Austria and its culture in the Czech Republic and how these activities are presented. Based on one year's observations, description and analysis using literature criteria the thesis outlines communication strategy, marketing mix and communication tools. The practical section assesses the overall promotion in regard to creating Austrian Cultural Forum's image and targeting particular interest groups. Furthermore, there is a summary of last year's events, major events' analysis or a list of cooperation examples and assessment of influential names associated with the events. The final chapter contains, survey evaluation that was conducted in opinion leaders and which underpins the author's subjective assessment of Austrian Cultural Forum's various activities and the disunited and chaotic nature of...