Zobrazit minimální záznam

Communication Activities of the Austrian Cultural Forum in Prague for the Period June 2010 - May 2011
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorKabelková, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-27T15:25:08Z
dc.date.available2017-04-27T15:25:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/36906
dc.description.abstractBakalářská práce Komunikační aktivity Rakouského kulturního fóra v Praze za období červen 2010 - květen 2011 představuje kulturní neziskovou organizaci a její činnosti, popisuje stručně historii, východiska fungování a organizační rámec včetně financování. Pojednává především o marketingové komunikaci instituce, a to s důrazem na interkulturní aspekty. Cílem této práce je zmapovat, jakými aktivitami přispívá Rakouské kulturní fórum v Praze (ŐKF) ke zprostředkování komplexního obrazu Rakouska a jeho kultury v České republice a jakým způsobem tyto aktivity prezentuje. Na základě ročního pozorování, deskripce a analýzy pomocí kritérií odborné literatury interpretuje bakalářská práce komunikační strategii, marketingový mix a nástroje komunikace. Tato část práce je i teoreticky zakotvena za pomoc odborné literatury. Praktická část práce hodnotí celkovou propagaci v souvislosti s utvářením image Rakouského kulturního fóra a se zacílením na zájmové skupiny. Nechybí ani sumarizace akcí za minulý rok a rozbory významnějších událostí či uvedení příkladů spolupráce a posouzení využití významných jmen spojených s eventem. V poslední kapitole se nachází vyhodnocení průzkumu, který byl proveden u názorových vůdců a který podtrhuje subjektivní hodnocení autorky o činorodosti Rakouského kulturního fóra a...cs_CZ
dc.description.abstractThe Communication Activities of the Austrian Cultural Forum in Prague from June 2010 to May 2011 bachelor thesis presents the cultural non-profit organization and its activities, briefly describes its history, operation and organizational framework, including finances. The thesis addresses marketing communication emphasising cross- cultural and institutional aspects. The aim of this work is to observe which activities of the Austrian Cultural Forum in Prague (OKF) contribute to providing a complex picture of Austria and its culture in the Czech Republic and how these activities are presented. Based on one year's observations, description and analysis using literature criteria the thesis outlines communication strategy, marketing mix and communication tools. The practical section assesses the overall promotion in regard to creating Austrian Cultural Forum's image and targeting particular interest groups. Furthermore, there is a summary of last year's events, major events' analysis or a list of cooperation examples and assessment of influential names associated with the events. The final chapter contains, survey evaluation that was conducted in opinion leaders and which underpins the author's subjective assessment of Austrian Cultural Forum's various activities and the disunited and chaotic nature of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectRakouské kulturní fórum v Prazecs_CZ
dc.subjectRakouskocs_CZ
dc.subjectrakouská kulturacs_CZ
dc.subjectinterkulturní marketingcs_CZ
dc.subjectinterkulturní komunikacecs_CZ
dc.subjectinstitucionální marketingcs_CZ
dc.subjectčesko-rakouské vztahycs_CZ
dc.subjectmezikulturní dialogcs_CZ
dc.subjectAustrian Cultural Forum in Pragueen_US
dc.subjectAustriaen_US
dc.subjectAustrian cultureen_US
dc.subjectintercultural marketingen_US
dc.subjectintercultural communicationen_US
dc.subjectinstitutional marketingen_US
dc.subjectCzech-Austrian relationsen_US
dc.subjectintercultural dialogueen_US
dc.titleKomunikační aktivity Rakouského kulturního fóra v Praze v období červen 2010 - květen 2011cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101127
dc.title.translatedCommunication Activities of the Austrian Cultural Forum in Prague for the Period June 2010 - May 2011en_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph001368828
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce Komunikační aktivity Rakouského kulturního fóra v Praze za období červen 2010 - květen 2011 představuje kulturní neziskovou organizaci a její činnosti, popisuje stručně historii, východiska fungování a organizační rámec včetně financování. Pojednává především o marketingové komunikaci instituce, a to s důrazem na interkulturní aspekty. Cílem této práce je zmapovat, jakými aktivitami přispívá Rakouské kulturní fórum v Praze (ŐKF) ke zprostředkování komplexního obrazu Rakouska a jeho kultury v České republice a jakým způsobem tyto aktivity prezentuje. Na základě ročního pozorování, deskripce a analýzy pomocí kritérií odborné literatury interpretuje bakalářská práce komunikační strategii, marketingový mix a nástroje komunikace. Tato část práce je i teoreticky zakotvena za pomoc odborné literatury. Praktická část práce hodnotí celkovou propagaci v souvislosti s utvářením image Rakouského kulturního fóra a se zacílením na zájmové skupiny. Nechybí ani sumarizace akcí za minulý rok a rozbory významnějších událostí či uvedení příkladů spolupráce a posouzení využití významných jmen spojených s eventem. V poslední kapitole se nachází vyhodnocení průzkumu, který byl proveden u názorových vůdců a který podtrhuje subjektivní hodnocení autorky o činorodosti Rakouského kulturního fóra a...cs_CZ
uk.abstract.enThe Communication Activities of the Austrian Cultural Forum in Prague from June 2010 to May 2011 bachelor thesis presents the cultural non-profit organization and its activities, briefly describes its history, operation and organizational framework, including finances. The thesis addresses marketing communication emphasising cross- cultural and institutional aspects. The aim of this work is to observe which activities of the Austrian Cultural Forum in Prague (OKF) contribute to providing a complex picture of Austria and its culture in the Czech Republic and how these activities are presented. Based on one year's observations, description and analysis using literature criteria the thesis outlines communication strategy, marketing mix and communication tools. The practical section assesses the overall promotion in regard to creating Austrian Cultural Forum's image and targeting particular interest groups. Furthermore, there is a summary of last year's events, major events' analysis or a list of cooperation examples and assessment of influential names associated with the events. The final chapter contains, survey evaluation that was conducted in opinion leaders and which underpins the author's subjective assessment of Austrian Cultural Forum's various activities and the disunited and chaotic nature of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013688280106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV