Zobrazit minimální záznam

Advertisement in magazines for children: case study of magazine ABC in year 2008
dc.contributor.advisorWolák, Radim
dc.creatorŽáček, Jan
dc.date.accessioned2017-04-27T15:39:37Z
dc.date.available2017-04-27T15:39:37Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/36963
dc.description.abstractCílem práce ‚Reklama v časopisech pro děti na příkladu časopisu ABC v roce 2008' je mapování reklamy v časopise ABC, její typologie a množství. Práce je zaměřena na otázky jako: Jaké je množství a typologie reklamy v titulu? Na co se reklama zaměřuje? Jak se případně jednotliví inzerenti profilují ve vztahu k cílové skupině titulu? Existuje systém reklamních kampaní tvořený inzerenty? Další částí je pohled na vnímání reklamy dětmi: Jak děti vnímají reklamu v časopise a jak hodnotí její vliv? Jaký vývoj by situace mohla mít v budoucnu? Práce okrajově zkoumá, jak jsou děti připraveny školním kurikulem k přijímání reklamních sdělení a jak samy hodnotí jejich příjem či ovlivnění. Téma práce je modelováno ve dvou rovinách: Za prvé jako případová studie časopisu ABC, která se věnuje obsahové analýze inzerce a to jak po kvantitativní, tak kvalitativní stránce. V této části jsou tématem také největší inzerenti, jejich reklamní kampaně i jejich profil. V druhé rovině jde o zkoumání příjemců sdělení - tedy žáků a žákyň prvního stupně základní školy - které má odhalit jejich pohled na reklamu, jejich vnímání reklamy jako ‚média', stejně jako její podvědomou percepci. V poslední části práce bude prostor pro konfrontaci výsledků výzkumu pohledu dětí na reklamu a školního kurikula, ve smyslu přípravy dnešních dětí na...cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of the work ‚Advertisement in magazines for children: case study of magazine ABC in year 2008' is mapping the advertisements in the ABC magazine, their typology and amount. The work is focusing the questions as: What amount and typology of the advertisements is in the title? What are the advertisements focused on? How are the advertisers eventually profiled in a relation to the target group of the title? Is there any system of ad campaigns built by the advertisers? The next part is a view on perception of advertisements by children: How do the children perceive the advertisement in the magazine and how do they judge the influence of it? What evolution could the situations have in future? The work is marginally researching how the children are prepared by the school curriculum to receive advertising messages and how do they judge their reception and influence. The topic of the work is modelled in two levels: First of them is both quantitative and qualitative case studies of the ABC magazine which are focusing the content analysis of the advertisements. The major advertisers, their advertisement campaigns and their profiles are also the biggest subjects in this part. The recipients of the ad messages - pupils of the first grade of primary school - are researched in the other level which should...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectčasopis ABCcs_CZ
dc.subjectmediální výchovacs_CZ
dc.subjectvnímání reklamycs_CZ
dc.subjectdětský čtenářcs_CZ
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectchildrenen_US
dc.subjectadvertisementsen_US
dc.subjectmagazine ABCen_US
dc.subjectmedia educationen_US
dc.subjectadvertisement perceptionen_US
dc.subjectchildren's readersen_US
dc.titleReklama v časopisech pro děti na příkladu časopisu ABC v roce 2008cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101171
dc.title.translatedAdvertisement in magazines for children: case study of magazine ABC in year 2008en_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph001369231
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce ‚Reklama v časopisech pro děti na příkladu časopisu ABC v roce 2008' je mapování reklamy v časopise ABC, její typologie a množství. Práce je zaměřena na otázky jako: Jaké je množství a typologie reklamy v titulu? Na co se reklama zaměřuje? Jak se případně jednotliví inzerenti profilují ve vztahu k cílové skupině titulu? Existuje systém reklamních kampaní tvořený inzerenty? Další částí je pohled na vnímání reklamy dětmi: Jak děti vnímají reklamu v časopise a jak hodnotí její vliv? Jaký vývoj by situace mohla mít v budoucnu? Práce okrajově zkoumá, jak jsou děti připraveny školním kurikulem k přijímání reklamních sdělení a jak samy hodnotí jejich příjem či ovlivnění. Téma práce je modelováno ve dvou rovinách: Za prvé jako případová studie časopisu ABC, která se věnuje obsahové analýze inzerce a to jak po kvantitativní, tak kvalitativní stránce. V této části jsou tématem také největší inzerenti, jejich reklamní kampaně i jejich profil. V druhé rovině jde o zkoumání příjemců sdělení - tedy žáků a žákyň prvního stupně základní školy - které má odhalit jejich pohled na reklamu, jejich vnímání reklamy jako ‚média', stejně jako její podvědomou percepci. V poslední části práce bude prostor pro konfrontaci výsledků výzkumu pohledu dětí na reklamu a školního kurikula, ve smyslu přípravy dnešních dětí na...cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of the work ‚Advertisement in magazines for children: case study of magazine ABC in year 2008' is mapping the advertisements in the ABC magazine, their typology and amount. The work is focusing the questions as: What amount and typology of the advertisements is in the title? What are the advertisements focused on? How are the advertisers eventually profiled in a relation to the target group of the title? Is there any system of ad campaigns built by the advertisers? The next part is a view on perception of advertisements by children: How do the children perceive the advertisement in the magazine and how do they judge the influence of it? What evolution could the situations have in future? The work is marginally researching how the children are prepared by the school curriculum to receive advertising messages and how do they judge their reception and influence. The topic of the work is modelled in two levels: First of them is both quantitative and qualitative case studies of the ABC magazine which are focusing the content analysis of the advertisements. The major advertisers, their advertisement campaigns and their profiles are also the biggest subjects in this part. The recipients of the ad messages - pupils of the first grade of primary school - are researched in the other level which should...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013692310106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV