Ochutnejte Českou republiku ! - Kampaň CzechTourism - Czech Specials
Ochutnejte Českou republiku! - Czech Tourism Campaign - Czech Specials
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/37021Identifikátory
SIS: 101133
Kolekce
- Kvalifikační práce [18343]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kopecký, Ladislav
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
21. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
gastronomie, zážitkový marketing, stravování, Czech Specials, CzechTourism, cestovní ruchKlíčová slova (anglicky)
gastronomy, event marketing, catering, Czech Specials, CzechTourism, tourismBakalářská práce Ochutnejte Českou republiku! - Kampaň CzechTourismu - Czech Specials pojednává o kampani České centrály cestovního ruchu CzechTourism. Projekt se sloganem "Ochutnejte Českou republiku!" aneb Czech Specials má za úkol připomenout kulinářské bohatství, kterým Česká republika oplývá. První část práce je věnována teorii marketingu a cestovního ruchu. Druhá část pojednává o centrále CzechTourism a jejím projektu Czech Specials. Obsahuje informace o tomto projektu a jeho analýzu.
Thesis "Ochutnejte Českou republiku!" - CzechTourism campaign - Czech Specials deals with the CzechTourism campaign. The project with the slogan "Taste the Czech Republic!" or Czech Specials is trying to remind the culinary heritage, which abounds in the Czech Republic. The first part deals with the theory of marketing and tourism. The second part deals with the CzechTourism agency and the Czech Specials project and contains information about this project and its analysis.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Politické programy české reprezentace ve druhé polovině 19. století
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOZikmund, Michal (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 4. 10. 2016Diplomová práce Politické programy české reprezentace v druhé polovině 19. století se zabývá programovými dokumenty i praktickou činností českých politických stran, ať už více či méně institucionalizovaných, mezi lety 1848 ... -
Recepce české literatury v Řecku - Bibliografie české literatury vydané v novořečtině
Výsledek obhajoby: OBHÁJENORákosníková, Marie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 1. 9. 2022This diploma thesis is a presentation and analysis of a bibliography of translations of Czech literature into Modern Greek. The bibliography contains works of fiction, poetry and drama, as well as non-fiction. It was created ... -
Místo obecné češtiny ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKhomenko, Barbora (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2017)Datum obhajoby: 11. 9. 2017The aim of this thesis is to find out, and then to analyze, whether adult students of Czech as a foreign language can recognize the differences between Literary and Common Czech language, whether they define where they ...