Zobrazit minimální záznam

Ochutnejte Českou republiku! - Czech Tourism Campaign - Czech Specials
dc.contributor.advisorDolanská, Nora
dc.creatorMichlová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-27T15:57:53Z
dc.date.available2017-04-27T15:57:53Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37021
dc.description.abstractBakalářská práce Ochutnejte Českou republiku! - Kampaň CzechTourismu - Czech Specials pojednává o kampani České centrály cestovního ruchu CzechTourism. Projekt se sloganem "Ochutnejte Českou republiku!" aneb Czech Specials má za úkol připomenout kulinářské bohatství, kterým Česká republika oplývá. První část práce je věnována teorii marketingu a cestovního ruchu. Druhá část pojednává o centrále CzechTourism a jejím projektu Czech Specials. Obsahuje informace o tomto projektu a jeho analýzu.cs_CZ
dc.description.abstractThesis "Ochutnejte Českou republiku!" - CzechTourism campaign - Czech Specials deals with the CzechTourism campaign. The project with the slogan "Taste the Czech Republic!" or Czech Specials is trying to remind the culinary heritage, which abounds in the Czech Republic. The first part deals with the theory of marketing and tourism. The second part deals with the CzechTourism agency and the Czech Specials project and contains information about this project and its analysis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectgastronomiecs_CZ
dc.subjectzážitkový marketingcs_CZ
dc.subjectstravovánícs_CZ
dc.subjectCzech Specialscs_CZ
dc.subjectCzechTourismcs_CZ
dc.subjectcestovní ruchcs_CZ
dc.subjectgastronomyen_US
dc.subjectevent marketingen_US
dc.subjectcateringen_US
dc.subjectCzech Specialsen_US
dc.subjectCzechTourismen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.titleOchutnejte Českou republiku ! - Kampaň CzechTourism - Czech Specialscs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-21
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101133
dc.title.translatedOchutnejte Českou republiku! - Czech Tourism Campaign - Czech Specialsen_US
dc.contributor.refereeKopecký, Ladislav
dc.identifier.aleph001369257
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce Ochutnejte Českou republiku! - Kampaň CzechTourismu - Czech Specials pojednává o kampani České centrály cestovního ruchu CzechTourism. Projekt se sloganem "Ochutnejte Českou republiku!" aneb Czech Specials má za úkol připomenout kulinářské bohatství, kterým Česká republika oplývá. První část práce je věnována teorii marketingu a cestovního ruchu. Druhá část pojednává o centrále CzechTourism a jejím projektu Czech Specials. Obsahuje informace o tomto projektu a jeho analýzu.cs_CZ
uk.abstract.enThesis "Ochutnejte Českou republiku!" - CzechTourism campaign - Czech Specials deals with the CzechTourism campaign. The project with the slogan "Taste the Czech Republic!" or Czech Specials is trying to remind the culinary heritage, which abounds in the Czech Republic. The first part deals with the theory of marketing and tourism. The second part deals with the CzechTourism agency and the Czech Specials project and contains information about this project and its analysis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013692570106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV