Zobrazit minimální záznam

FASHION PHOTOGRAPHY AND ITS CURRENT POSIOTION IN MEDIA AND ADVERTISING
dc.contributor.advisorLábová, Alena
dc.creatorMikešová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-27T16:50:23Z
dc.date.available2017-04-27T16:50:23Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37191
dc.description.abstractBakalářská práce Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě se zabývá úlohou fashion stories ve vztahu k lifestylovým magazínům, které je publikují, s ohledem na to, jací fotografové jsou pod jednotlivými fashion story podepsáni, a zda inzerce v daných magazínech souvisí s obsahem fashion stories. Analytická část práce je založena na konkrétním příkladu tří lifestylových magazínů vycházejících v České republice - Elle, Dolce Vita, proč ne?! a na práci čtyř fotografů v nich nejčastěji publikujících - Anně Mrázek Kovačič, Standovi Merhoutovi a dvojicích Štěpánka Stein & Salim Issa, René & Radka. Je rozdělena do tří dílčích celků. První zkoumá fashion stories a jejich roli v médiích, vymezuje parametry, na jejichž základě lze určit kvalitu jednotlivých fashion stories a tyto pak aplikuje na jednotlivé magazíny. Druhý analyzuje vztah fashion stories k reklamě na základě značek, které v daných magazínech inzerují v komparaci ke značkám, které jsou ve fashion stories použity. Třetí pak analyzuje fotografický styl autorů a hledá, nakolik je ovlivněn požadavky dané zakázky.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis Fashion photography and its current position in media and advertising examines the role of fashion stories (fashion editorials) in relation with the lifestyle magazines they are published in, regarding the role photographers who are responsible for the fashion stories and the fact whether the advertisement in particular magazine issue is related to the content of the fashion story. The analytical part of the thesis is based on the specific example of three lifestyle magazines in the Czech Republic - Elle, Dolce Vita and proc ne?! and on the work of four photographers that publish the most in these magazines - Anna Mrazek Kovacic, Standa Merhout and pairs Stepanka Stein & Salim Issa, Rene & Radka. It is subdivided into three units. The first examines the role of fashion stories in media, define the parameters on the basis of which a quality of a fashion story can be specified. The second analyzes the relation between fashion stories and advertisement on the example of brands that advertise in the magazines in comparison to the brands that are used in the fashion stories. The third analyzes the photographic style of the authors of fashion stories and examines how it is affected by the requirements of the client's order.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMódacs_CZ
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectmódní fotografiecs_CZ
dc.subjectfashion storycs_CZ
dc.subjectlifestylecs_CZ
dc.subjectEllecs_CZ
dc.subjectDolce Vitacs_CZ
dc.subjectproč ne?!cs_CZ
dc.subjectFashionen_US
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectfashion photographyen_US
dc.subjecteditorialen_US
dc.subjectElleen_US
dc.subjectDolce Vitaen_US
dc.titleMódní fotografie a její současná pozice v médiích a reklaměcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-16
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId100962
dc.title.translatedFASHION PHOTOGRAPHY AND ITS CURRENT POSIOTION IN MEDIA AND ADVERTISINGen_US
dc.contributor.refereeOsvaldová, Barbora
dc.identifier.aleph001368291
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě se zabývá úlohou fashion stories ve vztahu k lifestylovým magazínům, které je publikují, s ohledem na to, jací fotografové jsou pod jednotlivými fashion story podepsáni, a zda inzerce v daných magazínech souvisí s obsahem fashion stories. Analytická část práce je založena na konkrétním příkladu tří lifestylových magazínů vycházejících v České republice - Elle, Dolce Vita, proč ne?! a na práci čtyř fotografů v nich nejčastěji publikujících - Anně Mrázek Kovačič, Standovi Merhoutovi a dvojicích Štěpánka Stein & Salim Issa, René & Radka. Je rozdělena do tří dílčích celků. První zkoumá fashion stories a jejich roli v médiích, vymezuje parametry, na jejichž základě lze určit kvalitu jednotlivých fashion stories a tyto pak aplikuje na jednotlivé magazíny. Druhý analyzuje vztah fashion stories k reklamě na základě značek, které v daných magazínech inzerují v komparaci ke značkám, které jsou ve fashion stories použity. Třetí pak analyzuje fotografický styl autorů a hledá, nakolik je ovlivněn požadavky dané zakázky.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis Fashion photography and its current position in media and advertising examines the role of fashion stories (fashion editorials) in relation with the lifestyle magazines they are published in, regarding the role photographers who are responsible for the fashion stories and the fact whether the advertisement in particular magazine issue is related to the content of the fashion story. The analytical part of the thesis is based on the specific example of three lifestyle magazines in the Czech Republic - Elle, Dolce Vita and proc ne?! and on the work of four photographers that publish the most in these magazines - Anna Mrazek Kovacic, Standa Merhout and pairs Stepanka Stein & Salim Issa, Rene & Radka. It is subdivided into three units. The first examines the role of fashion stories in media, define the parameters on the basis of which a quality of a fashion story can be specified. The second analyzes the relation between fashion stories and advertisement on the example of brands that advertise in the magazines in comparison to the brands that are used in the fashion stories. The third analyzes the photographic style of the authors of fashion stories and examines how it is affected by the requirements of the client's order.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013682910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV