Zobrazit minimální záznam

Volleyball at Primary Schools
dc.contributor.advisorHájek, Jeroným
dc.creatorHavlásek, Miroslav
dc.date.accessioned2017-03-27T08:54:58Z
dc.date.available2017-03-27T08:54:58Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3802
dc.description.abstractA new document. Educational Framework, which has effect upon the teaching inclusive of the subject Physical Education, should come in operation in 2007. The requirement of thematical plans for Physical Education will bring its modifications for teaching the game - volleyball. The results of teaching volleyball in schools were compared and conditions of the volleyball teaching at the basic schools too. The school children's motory test, school children's inquiry, interviews with the schoolteachers and expert opinions of the conditions of volleyball teaching at the basic schools are parts of the research. The students and teachers representing two Dutch schools were involved in the research and compared with Czech ones. The schoolchildren underwent a test of the most basic game rules of volleyball. To make the recommendation for the compiling thematical plans of volleybal school teaching was the objective of the thesis. This recommendation should be especially useful for the schoolteachers of Physical Education, who are supposed to develop and tlach plans for the Physical Education. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractV roce 2007 by měl vstoupit v platnost nový dokument, Rámcový vzdělávací program, ovlivňující vyučování na základních školách, který zasáhne také do vyučovacího předmětu tělesná výchova. Změní se požadavek na tématický plán výuky školní tělesné výchovy a samozřejmě tématický plán pro sportovní hru - volejbal. V diplomové práci jsou porovnány výsledky výuky volejbalu na základních školách a porovnány jsou také podmínky základních škol pro výuku této sportovní hry. Při praktické části proběhlo motorické testování žáků, dotazování se na vztah žáků k výuce volejbalu na základních školách, rozhovory s pedagogy a odborné posouzení prostor určených pro výuku volejbalu na jednotlivých školách. Pro porovnání byli do výzkumu zapojeni žáci a učitelé dvou holandských škol. Zároveň byli žáci testováni ze znalosti elementárních pravidel volejbalu. Cílem práce bylo vytvořit základní doporučení k tvorbě tématického plánu pro výuku volejbalu. Toto doporučení by mělo být přínosné zejména pro učitele tělesné výchovy, kteří sestavují tématické plány předmětu tělesná výchova a tento předmět vyučují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVolejbal na základní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-18
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId21113
dc.title.translatedVolleyball at Primary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeRůžička, Ladislav
dc.identifier.aleph000519566
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV roce 2007 by měl vstoupit v platnost nový dokument, Rámcový vzdělávací program, ovlivňující vyučování na základních školách, který zasáhne také do vyučovacího předmětu tělesná výchova. Změní se požadavek na tématický plán výuky školní tělesné výchovy a samozřejmě tématický plán pro sportovní hru - volejbal. V diplomové práci jsou porovnány výsledky výuky volejbalu na základních školách a porovnány jsou také podmínky základních škol pro výuku této sportovní hry. Při praktické části proběhlo motorické testování žáků, dotazování se na vztah žáků k výuce volejbalu na základních školách, rozhovory s pedagogy a odborné posouzení prostor určených pro výuku volejbalu na jednotlivých školách. Pro porovnání byli do výzkumu zapojeni žáci a učitelé dvou holandských škol. Zároveň byli žáci testováni ze znalosti elementárních pravidel volejbalu. Cílem práce bylo vytvořit základní doporučení k tvorbě tématického plánu pro výuku volejbalu. Toto doporučení by mělo být přínosné zejména pro učitele tělesné výchovy, kteří sestavují tématické plány předmětu tělesná výchova a tento předmět vyučují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enA new document. Educational Framework, which has effect upon the teaching inclusive of the subject Physical Education, should come in operation in 2007. The requirement of thematical plans for Physical Education will bring its modifications for teaching the game - volleyball. The results of teaching volleyball in schools were compared and conditions of the volleyball teaching at the basic schools too. The school children's motory test, school children's inquiry, interviews with the schoolteachers and expert opinions of the conditions of volleyball teaching at the basic schools are parts of the research. The students and teachers representing two Dutch schools were involved in the research and compared with Czech ones. The schoolchildren underwent a test of the most basic game rules of volleyball. To make the recommendation for the compiling thematical plans of volleybal school teaching was the objective of the thesis. This recommendation should be especially useful for the schoolteachers of Physical Education, who are supposed to develop and tlach plans for the Physical Education. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990005195660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV