Zobrazit minimální záznam

Rhythmic Gymnastics in School and Extra-Curricular Physical Education
dc.contributor.advisorZachariášová, Jana
dc.creatorSemencová, Jana
dc.date.accessioned2017-03-27T08:57:55Z
dc.date.available2017-03-27T08:57:55Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3812
dc.description.abstractCíl práce se podařilo splnit. Cílem mé práce bylo zmapovat možnosti výuky moderních gymnastických forem na zš/sš v Praze a okolí a zjistit, zda absolventi kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, využívají získané teoretické a praktické znalosti v praxi. Dílčí cíle byly zjistit, kolikrát měsíčně a v jakých třídách se moderní gymnastické formy vyučují, zjistit preference moderních gymnastických forem učitelů v hodinách TV, zjistit úroveň výuky moderních gymnastických forem u vybraného vzorku učitelů na základě hospitací v hodinách TV se zaměřením na MGF a porovnat výuku MGF absolventů kurzu s učiteli TV jiných ZŠ/SŠ na základě vrácených dotazníků. Na základě vrácených dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ i absolventů kurzu jsem zaznamenala možnosti výuky na ZŠ/SŠ v Praze a okolí. Vyhodnocením vrácených dotazníků od absolventů kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, jsem zjistila, že 30 učitelů z 31 (což je 96,8 %) využívá z tohoto kurzu získaných teoretických a praktických znalostí v praxi. Vyhodnocením jednotlivých dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ jsem zjistila, že moderní gymnastické formy se zařazují v hodinách TV, avšak nejsou automatickou součástí všech škol. Při zjišťování nejčastějších preferovaných druhů moderních gymnastických forem u učitelů ZŠ/SŠ jsem zaznamenala, že...en_US
dc.description.abstractCíl práce se podařilo splnit. Cílem mé práce bylo zmapovat možnosti výuky moderních gymnastických forem na zš/sš v Praze a okolí a zjistit, zda absolventi kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, využívají získané teoretické a praktické znalosti v praxi. Dílčí cíle byly zjistit, kolikrát měsíčně a v jakých třídách se moderní gymnastické formy vyučují, zjistit preference moderních gymnastických forem učitelů v hodinách TV, zjistit úroveň výuky moderních gymnastických forem u vybraného vzorku učitelů na základě hospitací v hodinách TV se zaměřením na MGF a porovnat výuku MGF absolventů kurzu s učiteli TV jiných ZŠ/SŠ na základě vrácených dotazníků. Na základě vrácených dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ i absolventů kurzu jsem zaznamenala možnosti výuky na ZŠ/SŠ v Praze a okolí. Vyhodnocením vrácených dotazníků od absolventů kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, jsem zjistila, že 30 učitelů z 31 (což je 96,8 %) využívá z tohoto kurzu získaných teoretických a praktických znalostí v praxi. Vyhodnocením jednotlivých dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ jsem zjistila, že moderní gymnastické formy se zařazují v hodinách TV, avšak nejsou automatickou součástí všech škol. Při zjišťování nejčastějších preferovaných druhů moderních gymnastických forem u učitelů ZŠ/SŠ jsem zaznamenala, že...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleModerní gymnastické formy ve školní i mimoškolní tělesné výchověcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-23
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20725
dc.title.translatedRhythmic Gymnastics in School and Extra-Curricular Physical Educationen_US
dc.contributor.refereeHájková, Jana
dc.identifier.aleph000572328
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics for Lower Secondary Schools - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika pro 2. stupeň základní školy - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchovacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika pro 2. stupeň základní školy - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics for Lower Secondary Schools - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCíl práce se podařilo splnit. Cílem mé práce bylo zmapovat možnosti výuky moderních gymnastických forem na zš/sš v Praze a okolí a zjistit, zda absolventi kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, využívají získané teoretické a praktické znalosti v praxi. Dílčí cíle byly zjistit, kolikrát měsíčně a v jakých třídách se moderní gymnastické formy vyučují, zjistit preference moderních gymnastických forem učitelů v hodinách TV, zjistit úroveň výuky moderních gymnastických forem u vybraného vzorku učitelů na základě hospitací v hodinách TV se zaměřením na MGF a porovnat výuku MGF absolventů kurzu s učiteli TV jiných ZŠ/SŠ na základě vrácených dotazníků. Na základě vrácených dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ i absolventů kurzu jsem zaznamenala možnosti výuky na ZŠ/SŠ v Praze a okolí. Vyhodnocením vrácených dotazníků od absolventů kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, jsem zjistila, že 30 učitelů z 31 (což je 96,8 %) využívá z tohoto kurzu získaných teoretických a praktických znalostí v praxi. Vyhodnocením jednotlivých dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ jsem zjistila, že moderní gymnastické formy se zařazují v hodinách TV, avšak nejsou automatickou součástí všech škol. Při zjišťování nejčastějších preferovaných druhů moderních gymnastických forem u učitelů ZŠ/SŠ jsem zaznamenala, že...cs_CZ
uk.abstract.enCíl práce se podařilo splnit. Cílem mé práce bylo zmapovat možnosti výuky moderních gymnastických forem na zš/sš v Praze a okolí a zjistit, zda absolventi kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, využívají získané teoretické a praktické znalosti v praxi. Dílčí cíle byly zjistit, kolikrát měsíčně a v jakých třídách se moderní gymnastické formy vyučují, zjistit preference moderních gymnastických forem učitelů v hodinách TV, zjistit úroveň výuky moderních gymnastických forem u vybraného vzorku učitelů na základě hospitací v hodinách TV se zaměřením na MGF a porovnat výuku MGF absolventů kurzu s učiteli TV jiných ZŠ/SŠ na základě vrácených dotazníků. Na základě vrácených dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ i absolventů kurzu jsem zaznamenala možnosti výuky na ZŠ/SŠ v Praze a okolí. Vyhodnocením vrácených dotazníků od absolventů kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, jsem zjistila, že 30 učitelů z 31 (což je 96,8 %) využívá z tohoto kurzu získaných teoretických a praktických znalostí v praxi. Vyhodnocením jednotlivých dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ jsem zjistila, že moderní gymnastické formy se zařazují v hodinách TV, avšak nejsou automatickou součástí všech škol. Při zjišťování nejčastějších preferovaných druhů moderních gymnastických forem u učitelů ZŠ/SŠ jsem zaznamenala, že...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990005723280106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV