dc.contributor.advisor | Zachariášová, Jana | |
dc.creator | Semencová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T08:57:55Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T08:57:55Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3812 | |
dc.description.abstract | Cíl práce se podařilo splnit. Cílem mé práce bylo zmapovat možnosti výuky moderních gymnastických forem na zš/sš v Praze a okolí a zjistit, zda absolventi kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, využívají získané teoretické a praktické znalosti v praxi. Dílčí cíle byly zjistit, kolikrát měsíčně a v jakých třídách se moderní gymnastické formy vyučují, zjistit preference moderních gymnastických forem učitelů v hodinách TV, zjistit úroveň výuky moderních gymnastických forem u vybraného vzorku učitelů na základě hospitací v hodinách TV se zaměřením na MGF a porovnat výuku MGF absolventů kurzu s učiteli TV jiných ZŠ/SŠ na základě vrácených dotazníků. Na základě vrácených dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ i absolventů kurzu jsem zaznamenala možnosti výuky na ZŠ/SŠ v Praze a okolí. Vyhodnocením vrácených dotazníků od absolventů kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, jsem zjistila, že 30 učitelů z 31 (což je 96,8 %) využívá z tohoto kurzu získaných teoretických a praktických znalostí v praxi. Vyhodnocením jednotlivých dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ jsem zjistila, že moderní gymnastické formy se zařazují v hodinách TV, avšak nejsou automatickou součástí všech škol. Při zjišťování nejčastějších preferovaných druhů moderních gymnastických forem u učitelů ZŠ/SŠ jsem zaznamenala, že... | en_US |
dc.description.abstract | Cíl práce se podařilo splnit. Cílem mé práce bylo zmapovat možnosti výuky moderních gymnastických forem na zš/sš v Praze a okolí a zjistit, zda absolventi kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, využívají získané teoretické a praktické znalosti v praxi. Dílčí cíle byly zjistit, kolikrát měsíčně a v jakých třídách se moderní gymnastické formy vyučují, zjistit preference moderních gymnastických forem učitelů v hodinách TV, zjistit úroveň výuky moderních gymnastických forem u vybraného vzorku učitelů na základě hospitací v hodinách TV se zaměřením na MGF a porovnat výuku MGF absolventů kurzu s učiteli TV jiných ZŠ/SŠ na základě vrácených dotazníků. Na základě vrácených dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ i absolventů kurzu jsem zaznamenala možnosti výuky na ZŠ/SŠ v Praze a okolí. Vyhodnocením vrácených dotazníků od absolventů kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, jsem zjistila, že 30 učitelů z 31 (což je 96,8 %) využívá z tohoto kurzu získaných teoretických a praktických znalostí v praxi. Vyhodnocením jednotlivých dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ jsem zjistila, že moderní gymnastické formy se zařazují v hodinách TV, avšak nejsou automatickou součástí všech škol. Při zjišťování nejčastějších preferovaných druhů moderních gymnastických forem u učitelů ZŠ/SŠ jsem zaznamenala, že... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Moderní gymnastické formy ve školní i mimoškolní tělesné výchově | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-23 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 20725 | |
dc.title.translated | Rhythmic Gymnastics in School and Extra-Curricular Physical Education | en_US |
dc.contributor.referee | Hájková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 000572328 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics for Lower Secondary Schools - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika pro 2. stupeň základní školy - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika pro 2. stupeň základní školy - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics for Lower Secondary Schools - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cíl práce se podařilo splnit. Cílem mé práce bylo zmapovat možnosti výuky moderních gymnastických forem na zš/sš v Praze a okolí a zjistit, zda absolventi kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, využívají získané teoretické a praktické znalosti v praxi. Dílčí cíle byly zjistit, kolikrát měsíčně a v jakých třídách se moderní gymnastické formy vyučují, zjistit preference moderních gymnastických forem učitelů v hodinách TV, zjistit úroveň výuky moderních gymnastických forem u vybraného vzorku učitelů na základě hospitací v hodinách TV se zaměřením na MGF a porovnat výuku MGF absolventů kurzu s učiteli TV jiných ZŠ/SŠ na základě vrácených dotazníků. Na základě vrácených dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ i absolventů kurzu jsem zaznamenala možnosti výuky na ZŠ/SŠ v Praze a okolí. Vyhodnocením vrácených dotazníků od absolventů kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, jsem zjistila, že 30 učitelů z 31 (což je 96,8 %) využívá z tohoto kurzu získaných teoretických a praktických znalostí v praxi. Vyhodnocením jednotlivých dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ jsem zjistila, že moderní gymnastické formy se zařazují v hodinách TV, avšak nejsou automatickou součástí všech škol. Při zjišťování nejčastějších preferovaných druhů moderních gymnastických forem u učitelů ZŠ/SŠ jsem zaznamenala, že... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Cíl práce se podařilo splnit. Cílem mé práce bylo zmapovat možnosti výuky moderních gymnastických forem na zš/sš v Praze a okolí a zjistit, zda absolventi kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, využívají získané teoretické a praktické znalosti v praxi. Dílčí cíle byly zjistit, kolikrát měsíčně a v jakých třídách se moderní gymnastické formy vyučují, zjistit preference moderních gymnastických forem učitelů v hodinách TV, zjistit úroveň výuky moderních gymnastických forem u vybraného vzorku učitelů na základě hospitací v hodinách TV se zaměřením na MGF a porovnat výuku MGF absolventů kurzu s učiteli TV jiných ZŠ/SŠ na základě vrácených dotazníků. Na základě vrácených dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ i absolventů kurzu jsem zaznamenala možnosti výuky na ZŠ/SŠ v Praze a okolí. Vyhodnocením vrácených dotazníků od absolventů kurzu moderních gymnastických forem, který pořádala PedF UK, jsem zjistila, že 30 učitelů z 31 (což je 96,8 %) využívá z tohoto kurzu získaných teoretických a praktických znalostí v praxi. Vyhodnocením jednotlivých dotazníků od učitelů ZŠ/SŠ jsem zjistila, že moderní gymnastické formy se zařazují v hodinách TV, avšak nejsou automatickou součástí všech škol. Při zjišťování nejčastějších preferovaných druhů moderních gymnastických forem u učitelů ZŠ/SŠ jsem zaznamenala, že... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990005723280106986 | |