Interaktivní marketingová komunikace na příkladu značky Ryor
"My Ryor" campaign in 2010
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/38352Identifikátory
SIS: 101152
Kolekce
- Kvalifikační práce [18161]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
interaktivní komunikace, interaktivní marketing, nová média, sociální sítě, příběhy, značka, kosmetikaKlíčová slova (anglicky)
interactive communication, interactive marketing, new media, social networks, stories, brand, cosmeticsBakalářská práce pojednává o interaktivní komunikaci z pohledu marketingové komunikace. V závěru aplikuje zjištění na českou kosmetickou značku Ryor. Zároveň se dotýká i hlubších souvislostí interaktivní komunikace s podstatou kultury a společenské interakce. Součástí práce je teoretický koncept, který sleduje model interaktivní komunikace a povahu vazeb mezi účastníky komunikačního aktu. Dále práce definuje základní prvky interaktivního komunikačního procesu. To vše v závěru ověřuje na reálných marketingových aktivitách značky Ryor.
This bachelor thesis deals with interactive communication from the sight of marketing communication. As a result it applies the findings on the Czech cosmetics brand Ryor. The thesis consider a deeper consequences of interactive communication with culture as well as social interaction. One part of this work is theoretical communication model of interactivity and study of basic elements of relations between members of a communication act. All these conclusions are at the end applied on the real activities of Ryor brand.