Zobrazit minimální záznam

Didactic Games in Instruction at Primary Schools
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorNováčková, Jitka
dc.date.accessioned2017-03-27T09:21:45Z
dc.date.available2017-03-27T09:21:45Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3883
dc.description.abstractThis dissertation presents research findings about educational game and didactic game. The aim o f this dissertation is to explain the significance of didactic game in the education o f primary school children, outline the meaning o f didactic game and explain the objectives, roles and structures of didactic game as well as rules o f its use in teaching. In the practical part o f this dissertation I have attempted to describe a range of didactic games used in a primary school and identify the purpose and inspiration of their use by teachers. I have also attempted to explain how a use o f games in teaching is perceived by children and how their reactions to the use of didactic game change from 1st year until their 5th year at school. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractTato práce obsahuje základní poznatky o hře a didaktické hře. Cílem diplomové práce bylo pojednat význam hry v učení dítěte mladšího školního věku, vymezit obsah pojmu didaktická hra, rozpracovat cíle, funkce a strukturu didaktické hry a vymezit pravidla při jejím používání ve výuce. V praktické části jsem se pokusila zmapovat podoby didaktických her na primární škole a zjistit, za jakým účelem je učitelé zařazují do výuky a kde se inspirují. Dále zjistit, jak toto zpestření výuky vnímají děti a jak se mění jejich reakce na hry od 1. do 5. třídy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDidaktická hra ve výuce na primární školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-16
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20901
dc.title.translatedDidactic Games in Instruction at Primary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeMarušák, Radek
dc.identifier.aleph000452317
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce obsahuje základní poznatky o hře a didaktické hře. Cílem diplomové práce bylo pojednat význam hry v učení dítěte mladšího školního věku, vymezit obsah pojmu didaktická hra, rozpracovat cíle, funkce a strukturu didaktické hry a vymezit pravidla při jejím používání ve výuce. V praktické části jsem se pokusila zmapovat podoby didaktických her na primární škole a zjistit, za jakým účelem je učitelé zařazují do výuky a kde se inspirují. Dále zjistit, jak toto zpestření výuky vnímají děti a jak se mění jejich reakce na hry od 1. do 5. třídy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation presents research findings about educational game and didactic game. The aim o f this dissertation is to explain the significance of didactic game in the education o f primary school children, outline the meaning o f didactic game and explain the objectives, roles and structures of didactic game as well as rules o f its use in teaching. In the practical part o f this dissertation I have attempted to describe a range of didactic games used in a primary school and identify the purpose and inspiration of their use by teachers. I have also attempted to explain how a use o f games in teaching is perceived by children and how their reactions to the use of didactic game change from 1st year until their 5th year at school. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990004523170106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV