Zobrazit minimální záznam

The Influence of Psycho-relaxation Exercises on Children with ADHD/ADD
dc.contributor.advisorMichalová, Zdena
dc.creatorKrejčová, Renata
dc.date.accessioned2017-03-27T14:04:38Z
dc.date.available2017-03-27T14:04:38Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3892
dc.description.abstractThe presented thesis focused on the influence of psychorelaxation exercises on the personality of a child with ADHD/ADD. The purpose of the thesis was to monitor the effect of psychorelaxation exercises on the difficulties that children suffering from thistype of disorder face. The survey aspired to find out how much do the psychorelaxation exercises help to increase the level of attention and concentration as well as the development of social skills of children who are part of a special-education kindergartenclass.The theoretical part dealt with the problems of behavioral disorder and the importance of psychorelaxation for this type of children in particular. The practical part focused on the psychorelaxation exercises themselves, with the emphasis on finding out their level of influence on children with ADHD/ADD. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývala vlivem psychorelaxačních cvičení na děti s ADHD/ADD. Záměrem práce bylo zachycení efektu psychorelaxačních cvičení na obtíže dětí spojené s jejich poruchou. Cílem průzkumu byl pokus zjistit, do jaké míry pomáhají psychorelaxační cvičení zvýšit koncentraci pozornosti a rozvoj sociálních dovedností dětí v kolektivu třídy speciální mateřské školy. Teoretická část se zabývala problematikou poruch chování a významem psychorelaxace pro tyto děti. Praktická část se zaměřila na obsah psychorelaxačních cvičení se zjišťováním jejich účinnosti na děti s ADHD/ADD. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVliv psychorelaxačních cvičení na děti s ADHD/ADDcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20781
dc.title.translatedThe Influence of Psycho-relaxation Exercises on Children with ADHD/ADDen_US
dc.contributor.refereeHousarová, Blanka
dc.identifier.aleph000444673
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce se zabývala vlivem psychorelaxačních cvičení na děti s ADHD/ADD. Záměrem práce bylo zachycení efektu psychorelaxačních cvičení na obtíže dětí spojené s jejich poruchou. Cílem průzkumu byl pokus zjistit, do jaké míry pomáhají psychorelaxační cvičení zvýšit koncentraci pozornosti a rozvoj sociálních dovedností dětí v kolektivu třídy speciální mateřské školy. Teoretická část se zabývala problematikou poruch chování a významem psychorelaxace pro tyto děti. Praktická část se zaměřila na obsah psychorelaxačních cvičení se zjišťováním jejich účinnosti na děti s ADHD/ADD. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe presented thesis focused on the influence of psychorelaxation exercises on the personality of a child with ADHD/ADD. The purpose of the thesis was to monitor the effect of psychorelaxation exercises on the difficulties that children suffering from thistype of disorder face. The survey aspired to find out how much do the psychorelaxation exercises help to increase the level of attention and concentration as well as the development of social skills of children who are part of a special-education kindergartenclass.The theoretical part dealt with the problems of behavioral disorder and the importance of psychorelaxation for this type of children in particular. The practical part focused on the psychorelaxation exercises themselves, with the emphasis on finding out their level of influence on children with ADHD/ADD. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990004446730106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV