Srovnání středoškolských učitelů matematiky a občanské nauky
A Comparison of Secondary School Teachers of Mathematics and Civics
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3908Identifikátory
SIS: 20657
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pavelková, Isabella
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Psychologie a speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra psychologie
Datum obhajoby
22. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
V současné době existují dva základní modely, které umožňují nahlížet na učitelskou profesi z hlediska interakce konkrétních činitelů. Oba tyto modely jsou uvedeny například v publikaci M. Kubínové: Projekty ve vyučování matematice (cesta к tvořivosti a samostatnosti), která je uvedena v seznamu použité literatury. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
V současné době existují dva základní modely, které umožňují nahlížet na učitelskou profesi z hlediska interakce konkrétních činitelů. Oba tyto modely jsou uvedeny například v publikaci M. Kubínové: Projekty ve vyučování matematice (cesta к tvořivosti a samostatnosti), která je uvedena v seznamu použité literatury. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)