Zobrazit minimální záznam

Drama Education in Practice Teaching for Graduates of the Faculty of Educ., Ch. Un. in the Field of Teaching for the Lower Grades of Prim. School with a Specialization in Dramatic Educ.
dc.contributor.advisorSvobodová, Radmila
dc.creatorŠimková, Petra
dc.date.accessioned2017-03-27T09:57:01Z
dc.date.available2017-03-27T09:57:01Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3966
dc.description.abstractNa počátku této diplomové práce byla má pozitivní zkušenost s dramatickou výchovou a záměr pokusit se zjistit, nakolik se daří uplatňovat dramatickou výchovu v současném prostředí českého základního školství a v jakých podobách. Abych mohla svůj výzkumný záměr realizovat, zúžila jsem oblast výzkumu na absolventy a studenty oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se specializací dramatická výchova. Bylo potěšením vyhodnocovat dotazníky jimi vyplněné, neboť bylo znát, že dramatická výchova je pro mnohé z nich předmětem, kterým se opravdu zabývají a snaží se najít v daných podmínkách jeho optimální realizaci. Z výzkumu vyplývá, že metody a techniky dramatické výchovy jsou respondenty v nejvyšší míře využívány v jiných předmětech. Tento způsob uplatňování dramatické výchovy využívá 96% respondentů. Dramatickou výchovu učí jako samostatný předmět 24% respondentů. Je otázkou, kdy se dramatická výchova stane rovnocennou specializací výchovám hudební, tělesné a výtvarné. V Rámcovém vzdělávacím programu má dramatická výchova statut jednoho z doplňujících vzdělávacích oborů, bohužel nikoli základních. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractNa počátku této diplomové práce byla má pozitivní zkušenost s dramatickou výchovou a záměr pokusit se zjistit, nakolik se daří uplatňovat dramatickou výchovu v současném prostředí českého základního školství a v jakých podobách. Abych mohla svůj výzkumný záměr realizovat, zúžila jsem oblast výzkumu na absolventy a studenty oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se specializací dramatická výchova. Bylo potěšením vyhodnocovat dotazníky jimi vyplněné, neboť bylo znát, že dramatická výchova je pro mnohé z nich předmětem, kterým se opravdu zabývají a snaží se najít v daných podmínkách jeho optimální realizaci. Z výzkumu vyplývá, že metody a techniky dramatické výchovy jsou respondenty v nejvyšší míře využívány v jiných předmětech. Tento způsob uplatňování dramatické výchovy využívá 96% respondentů. Dramatickou výchovu učí jako samostatný předmět 24% respondentů. Je otázkou, kdy se dramatická výchova stane rovnocennou specializací výchovám hudební, tělesné a výtvarné. V Rámcovém vzdělávacím programu má dramatická výchova statut jednoho z doplňujících vzdělávacích oborů, bohužel nikoli základních. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDramatická výchova v učitelské praxi absolventů PedFUK oboru učitelství pro 1.st.ZŠ se specializací dramatická výchovacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-16
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId21063
dc.title.translatedDrama Education in Practice Teaching for Graduates of the Faculty of Educ., Ch. Un. in the Field of Teaching for the Lower Grades of Prim. School with a Specialization in Dramatic Educ.en_US
dc.contributor.refereeMarušák, Radek
dc.identifier.aleph000452325
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNa počátku této diplomové práce byla má pozitivní zkušenost s dramatickou výchovou a záměr pokusit se zjistit, nakolik se daří uplatňovat dramatickou výchovu v současném prostředí českého základního školství a v jakých podobách. Abych mohla svůj výzkumný záměr realizovat, zúžila jsem oblast výzkumu na absolventy a studenty oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se specializací dramatická výchova. Bylo potěšením vyhodnocovat dotazníky jimi vyplněné, neboť bylo znát, že dramatická výchova je pro mnohé z nich předmětem, kterým se opravdu zabývají a snaží se najít v daných podmínkách jeho optimální realizaci. Z výzkumu vyplývá, že metody a techniky dramatické výchovy jsou respondenty v nejvyšší míře využívány v jiných předmětech. Tento způsob uplatňování dramatické výchovy využívá 96% respondentů. Dramatickou výchovu učí jako samostatný předmět 24% respondentů. Je otázkou, kdy se dramatická výchova stane rovnocennou specializací výchovám hudební, tělesné a výtvarné. V Rámcovém vzdělávacím programu má dramatická výchova statut jednoho z doplňujících vzdělávacích oborů, bohužel nikoli základních. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enNa počátku této diplomové práce byla má pozitivní zkušenost s dramatickou výchovou a záměr pokusit se zjistit, nakolik se daří uplatňovat dramatickou výchovu v současném prostředí českého základního školství a v jakých podobách. Abych mohla svůj výzkumný záměr realizovat, zúžila jsem oblast výzkumu na absolventy a studenty oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se specializací dramatická výchova. Bylo potěšením vyhodnocovat dotazníky jimi vyplněné, neboť bylo znát, že dramatická výchova je pro mnohé z nich předmětem, kterým se opravdu zabývají a snaží se najít v daných podmínkách jeho optimální realizaci. Z výzkumu vyplývá, že metody a techniky dramatické výchovy jsou respondenty v nejvyšší míře využívány v jiných předmětech. Tento způsob uplatňování dramatické výchovy využívá 96% respondentů. Dramatickou výchovu učí jako samostatný předmět 24% respondentů. Je otázkou, kdy se dramatická výchova stane rovnocennou specializací výchovám hudební, tělesné a výtvarné. V Rámcovém vzdělávacím programu má dramatická výchova statut jednoho z doplňujících vzdělávacích oborů, bohužel nikoli základních. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990004523250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV