dc.contributor.advisor | Slezáková, Jana | |
dc.creator | Češková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T10:00:32Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T10:00:32Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3977 | |
dc.description.abstract | The aim of my work will be case study. Within the study I will try to take up the constructive elements of education at two different teachers at different schools. The sighting I will do across my own previews at these two schools. Every school is represented by one teacher. Every teacher represents the approaches which rests in different including of element of constructive education at the education of geometry. My essay will be made to main chapters which will reprezent each part of my sighting. Every part will be developed to more detailed analyzist. Each part will be closed by own suggestion of my lesson. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Cílem mé diplomové práce bude případová studie. V rámci této studie se budu snažit vyzdvihnout konstruktivní prvky ve výuce u dvou učitelek různých škol. Pozorování budu provádět pomocí vlastních náslechů, kdy budu chodit ke dvěma učitelkám, přičemž každá reprezentuje rozdílný přístup, který spočívá v různém začlenění konstruktivních prvků do vyučování geometrie. Má práce bude koncipována do stěžejních kapitol, které budou reprezentovat jednotlivé etapy mého sledování. Každá etapa bude rozpracována do podrobnější analýzy. Jednotlivé etapy budou uzavřeny vlastním návrhem vyučovací hodiny. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Konstruktivní přístupy ve vyučování geometrie na základní škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-16 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 20869 | |
dc.title.translated | Constructivist approaches to teaching geometry | en_US |
dc.contributor.referee | Jirotková, Darina | |
dc.identifier.aleph | 001189069 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Special Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Special Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem mé diplomové práce bude případová studie. V rámci této studie se budu snažit vyzdvihnout konstruktivní prvky ve výuce u dvou učitelek různých škol. Pozorování budu provádět pomocí vlastních náslechů, kdy budu chodit ke dvěma učitelkám, přičemž každá reprezentuje rozdílný přístup, který spočívá v různém začlenění konstruktivních prvků do vyučování geometrie. Má práce bude koncipována do stěžejních kapitol, které budou reprezentovat jednotlivé etapy mého sledování. Každá etapa bude rozpracována do podrobnější analýzy. Jednotlivé etapy budou uzavřeny vlastním návrhem vyučovací hodiny. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of my work will be case study. Within the study I will try to take up the constructive elements of education at two different teachers at different schools. The sighting I will do across my own previews at these two schools. Every school is represented by one teacher. Every teacher represents the approaches which rests in different including of element of constructive education at the education of geometry. My essay will be made to main chapters which will reprezent each part of my sighting. Every part will be developed to more detailed analyzist. Each part will be closed by own suggestion of my lesson. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011890690106986 | |