Rozvoj počáteční gramotnosti žáků minoritních skupin
The Development of Computer Literacy in Pupils from Minority Groups
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3982Identifikátory
SIS: 21099
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Křivánek, Zdeněk
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
15. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Ve své diplomové práci s názvem Rozvoj počáteční gramotnosti žáků minoritních skupin se snažím analyzovat výuku čtení a psaní dětí z národnostních menšin, které navštěvují české školy. Cílem mé práce je uvedení možných přístupů a doporučení, jak u těchto dětí rozvíjet počáteční gramotnost a jak minimalizovat problémy výuky. Zabývám se také legislativou a možnostmi pomoci ze strany státu. Výsledkem mé práce je uvedení rozdílných přístupů k výuce ze strany učitelů. Je totiž právě na nich, jak se vyrovnají s možnými obtížemi, které výuka čtení a psaní dětí minoritních skupin přináší. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
In my graduation thesis with the title "Development of primary literacy of pupils from minority groups", I am trying to analyze teaching reading and writing of children belonging to ethnic minorities, who attend Czech schools. My thesis' target is to state possible approaches and recommendations how to develop the primary literacy of these children and how to minimize teaching problems. 1 also refer to legislature and possibilities of state assistance. The result of my thesis is mentioning different approaches of educators to teaching. Because factually it is up to them, how they cope with potential difficulties connected with teaching children from minorities to read and write. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)