Zobrazit minimální záznam

The Development of Computer Literacy in Pupils from Minority Groups
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorČtvrtečková, Kristýna
dc.date.accessioned2017-03-27T10:02:01Z
dc.date.available2017-03-27T10:02:01Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3982
dc.description.abstractIn my graduation thesis with the title "Development of primary literacy of pupils from minority groups", I am trying to analyze teaching reading and writing of children belonging to ethnic minorities, who attend Czech schools. My thesis' target is to state possible approaches and recommendations how to develop the primary literacy of these children and how to minimize teaching problems. 1 also refer to legislature and possibilities of state assistance. The result of my thesis is mentioning different approaches of educators to teaching. Because factually it is up to them, how they cope with potential difficulties connected with teaching children from minorities to read and write. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractVe své diplomové práci s názvem Rozvoj počáteční gramotnosti žáků minoritních skupin se snažím analyzovat výuku čtení a psaní dětí z národnostních menšin, které navštěvují české školy. Cílem mé práce je uvedení možných přístupů a doporučení, jak u těchto dětí rozvíjet počáteční gramotnost a jak minimalizovat problémy výuky. Zabývám se také legislativou a možnostmi pomoci ze strany státu. Výsledkem mé práce je uvedení rozdílných přístupů k výuce ze strany učitelů. Je totiž právě na nich, jak se vyrovnají s možnými obtížemi, které výuka čtení a psaní dětí minoritních skupin přináší. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRozvoj počáteční gramotnosti žáků minoritních skupincs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId21099
dc.title.translatedThe Development of Computer Literacy in Pupils from Minority Groupsen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000447604
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci s názvem Rozvoj počáteční gramotnosti žáků minoritních skupin se snažím analyzovat výuku čtení a psaní dětí z národnostních menšin, které navštěvují české školy. Cílem mé práce je uvedení možných přístupů a doporučení, jak u těchto dětí rozvíjet počáteční gramotnost a jak minimalizovat problémy výuky. Zabývám se také legislativou a možnostmi pomoci ze strany státu. Výsledkem mé práce je uvedení rozdílných přístupů k výuce ze strany učitelů. Je totiž právě na nich, jak se vyrovnají s možnými obtížemi, které výuka čtení a psaní dětí minoritních skupin přináší. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enIn my graduation thesis with the title "Development of primary literacy of pupils from minority groups", I am trying to analyze teaching reading and writing of children belonging to ethnic minorities, who attend Czech schools. My thesis' target is to state possible approaches and recommendations how to develop the primary literacy of these children and how to minimize teaching problems. 1 also refer to legislature and possibilities of state assistance. The result of my thesis is mentioning different approaches of educators to teaching. Because factually it is up to them, how they cope with potential difficulties connected with teaching children from minorities to read and write. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990004476040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV