Zobrazit minimální záznam

Conditions for Successful Integration
dc.contributor.advisorUhlířová, Jana
dc.creatorŠišková, Anna
dc.date.accessioned2017-03-27T10:05:20Z
dc.date.available2017-03-27T10:05:20Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3993
dc.description.abstractDiploma paper is focussed on the issue of the integration of the children with special educational needs into the mainstream schools. Diploma paper deals with the terminology connected with the integration it describes the efforts and resources in Europe as well as in the Czech Republic The main concern is put on describing the conditions and competencies of the agents (who take part in the integration process) The contribution and problems connected with the integration are being analysed. The agents acting in the process are the child with the special educational needs, classmates, teaching staff, head teacher, family as well as the other specialists. The factors are of a personal, material and technical character The co-operation of all the agents is required for guaranteeing a successful and beneficial integration Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné základní škol. Práce pojednává o term inologii spojené s integrací, dále popisuje současné snahy a východiska v Evropě i u nás ve vztahu k integraci. Autorka sleduje podm ínky a kom petence činitelů podílejících se na integračním procesu, analyzuje přínos a problém y spojené s integračním procesem . Mezi tyto činitele patří vedle žáka se speciálním i vzdělávacím i potřebami i třída, kde je integrován, učitel a pedagogický sbor, dále vedení školy, rodina, odborná péče. Mezi neživé činitele patří materiálnětechnické podmínky. Ktomu, aby integrace byla úspěšná a tedy i přínosná, je nutné, aby všichni činitelé, spolupracovali s vlastním vnitřním přesvědčením . Nestačí se totiž k integraci stavět form álně, tj. formálně ji vykazovat, ale je nutné ji skutečně realizovat. V tom je její skutečný smysl. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePodmínky úspěšné integracecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-17
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId21065
dc.title.translatedConditions for Successful Integrationen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000447434
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na problematiku integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné základní škol. Práce pojednává o term inologii spojené s integrací, dále popisuje současné snahy a východiska v Evropě i u nás ve vztahu k integraci. Autorka sleduje podm ínky a kom petence činitelů podílejících se na integračním procesu, analyzuje přínos a problém y spojené s integračním procesem . Mezi tyto činitele patří vedle žáka se speciálním i vzdělávacím i potřebami i třída, kde je integrován, učitel a pedagogický sbor, dále vedení školy, rodina, odborná péče. Mezi neživé činitele patří materiálnětechnické podmínky. Ktomu, aby integrace byla úspěšná a tedy i přínosná, je nutné, aby všichni činitelé, spolupracovali s vlastním vnitřním přesvědčením . Nestačí se totiž k integraci stavět form álně, tj. formálně ji vykazovat, ale je nutné ji skutečně realizovat. V tom je její skutečný smysl. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enDiploma paper is focussed on the issue of the integration of the children with special educational needs into the mainstream schools. Diploma paper deals with the terminology connected with the integration it describes the efforts and resources in Europe as well as in the Czech Republic The main concern is put on describing the conditions and competencies of the agents (who take part in the integration process) The contribution and problems connected with the integration are being analysed. The agents acting in the process are the child with the special educational needs, classmates, teaching staff, head teacher, family as well as the other specialists. The factors are of a personal, material and technical character The co-operation of all the agents is required for guaranteeing a successful and beneficial integration Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990004474340106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV