Zobrazit minimální záznam

Integration of children school age with ADHD in to a peer group
dc.contributor.advisorVágnerová, Marie
dc.creatorZemanová, Hana
dc.date.accessioned2017-05-06T22:54:43Z
dc.date.available2017-05-06T22:54:43Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/41029
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na analýzu problémů spojených s integraci dětí s ADHD do vrstevnické skupiny. Jejím cílem je zjisti, zda integrace probíhá a jestli dětem, rodičům a učitelům nepřináší více problémů než užitku. V této práci je vysvětlena problematika ADHD, historie tohoto pojmu, projevy, etiologie, diagnostika podle MKN-10 a DSM-IV a terminologie. Praktická část byla zaměřena na zjištění názorů a postojů dětí s ADHD, jejich rodičů a učitelů. Ke zjištění potřebných informací byla použita metoda dotazníků.cs_CZ
dc.description.abstractThis work is focussed on the integration of the children with ADHD into the peer group. Its target is to find out, if the integration proceeds and if it satisfies the children, the parents and the teachers. There's the issue of the ADHD, history of this term, the manifestations, the etiology, and the diagnostics by MKN-10 and DSM-IV and terminology explained. The applied part was realized through the use of the questionaries fullfiled bz the children with ADHD, their parents and the teachers from the different schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleIntegrace dětí školního věku s ADHD do vrstevnické skupinycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-24
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId111744
dc.title.translatedIntegration of children school age with ADHD in to a peer groupen_US
dc.contributor.refereeJanošová, Pavlína
dc.identifier.aleph001479462
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce je zaměřena na analýzu problémů spojených s integraci dětí s ADHD do vrstevnické skupiny. Jejím cílem je zjisti, zda integrace probíhá a jestli dětem, rodičům a učitelům nepřináší více problémů než užitku. V této práci je vysvětlena problematika ADHD, historie tohoto pojmu, projevy, etiologie, diagnostika podle MKN-10 a DSM-IV a terminologie. Praktická část byla zaměřena na zjištění názorů a postojů dětí s ADHD, jejich rodičů a učitelů. Ke zjištění potřebných informací byla použita metoda dotazníků.cs_CZ
uk.abstract.enThis work is focussed on the integration of the children with ADHD into the peer group. Its target is to find out, if the integration proceeds and if it satisfies the children, the parents and the teachers. There's the issue of the ADHD, history of this term, the manifestations, the etiology, and the diagnostics by MKN-10 and DSM-IV and terminology explained. The applied part was realized through the use of the questionaries fullfiled bz the children with ADHD, their parents and the teachers from the different schools.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990014794620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV