Komunikační strategie Strany zelených ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR v roce 2010
Electoral campaign of Green party before election in Chamber of Deputies in 2010
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/41299Identifikátory
SIS: 100326
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Shavit, Anna
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
18. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
komunikační strategie, politický marketing, Strana zelených, předvolební kampaň, volební program, volbyKlíčová slova (anglicky)
comunication strategy, political marketing, Green party, ellection campaign, electionsPráce předvolební kampaň Strany zelených ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR v roce 2010 se zabývá rozborem volební kampaně SZ, která probíhala v průběhu podzimu roku 2009 až do května 2010. Popisuje historický vývoj SZ a zejména pak použité nástroje a celkovou strategii volební kampaně. Vzhledem k politické situaci a ke zrušeným volbám na podzim roku 2009 se práce věnuje celému rozsahu kampaně s dvěma vrcholy v říjnu 2009 a květnu 2010.
The thesis Electoral Campaign of the Green Party to the Chamber of Deputies in 2010 deals with the analysis of the electoral campaign of the GP which was taking place from autumn 2009 till May 2010. It describes the historical evolution of the GP and mainly the instruments used and the overall strategy of the electoral campaign. Regarding the political situation and cancelled elections from the autumn 2009, the thesis deals with the whole campaign with its two peaks in October 2009 and May 2010.