Kurz týmové spolupráce jako produkt na českém trhu
A Team Building Course as a Product on the Czech Market
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/4295Identifikátory
SIS: 29212
Kolekce
- Kvalifikační práce [8847]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Oponent B,
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Sporty v přírodě
Datum obhajoby
23. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název práce: Kurz týmové spolupráce jako produkt na českém trhu Cíl práce: Cílem práce je podat přehled o možnostech rozvoje týmové práce a aktivitách zaměřených na tuto oblast. Hlavním cílem práce je přinést konkrétní informace z významných českých firem a vyhledat roli a konkrétní podoby kurzů na zlepšení týmové spolupráce v rámci podnikového vzdělávání. Metoda: Pro kvalitativní charakter informací byl zvolen přístup případových studií. Informace pro zpracování byly získány analýzou dokumentů a strukturovanými pohovory. Výsledky: Práce přináší následující poznatky: Oblast zlepšování týmové práce je velmi rozsáhlá a různorodá. Velké podniky věnují značnou pozornost a prostředky na vzdělávání zaměstnanců. Roste význam "soft skills" - vlastností a kompetencí mimo odbornou kvalifikaci. Aktivity na podporu týmové práce mají své místo ve všech zkoumaných firmách, metody a prostředky se však liší. Velká pozornost je ve firmách věnována hodnocení efektivity poskytnutého vzdělání. Klíčová slova: Tým, kurz týmové spolupráce, personální politika, hodnocení efektivity, soft skills.
Title of the thesis: Teambuilding course as a product on the Czech market Aim of the thesis: The aim of the thesis is to give an overview on possibilities of developing the team work and activities oriented in this scope. The main aim is to bring particular information from to Czech companies and to find the role and particular shape of the teambuilding courses within the company education. Method: For qualitative character of information was chosen the accession of case studies. Information from the companies was gained by using structured interview. Results: Teambuilding is a term ofwide comprehension. Large companies devote much of their attention and resources to education of the employees. The importance of soft skills competences has been growing up. Teambuilding activities can be found in all surveyed companies. Methods and instruments are different. Attention is devoted to measuring of effectiveness ofprovided education. Keywords: Team, teambuilding course, persona! policy, measurmg of effectiveness, soft skills.