Zobrazit minimální záznam

A Team Building Course as a Product on the Czech Market
dc.contributor.advisorNeuman, Jan
dc.creatorKrál, Pavel
dc.date.accessioned2017-03-27T11:26:21Z
dc.date.available2017-03-27T11:26:21Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4295
dc.description.abstractTitle of the thesis: Teambuilding course as a product on the Czech market Aim of the thesis: The aim of the thesis is to give an overview on possibilities of developing the team work and activities oriented in this scope. The main aim is to bring particular information from to Czech companies and to find the role and particular shape of the teambuilding courses within the company education. Method: For qualitative character of information was chosen the accession of case studies. Information from the companies was gained by using structured interview. Results: Teambuilding is a term ofwide comprehension. Large companies devote much of their attention and resources to education of the employees. The importance of soft skills competences has been growing up. Teambuilding activities can be found in all surveyed companies. Methods and instruments are different. Attention is devoted to measuring of effectiveness ofprovided education. Keywords: Team, teambuilding course, persona! policy, measurmg of effectiveness, soft skills.en_US
dc.description.abstractNázev práce: Kurz týmové spolupráce jako produkt na českém trhu Cíl práce: Cílem práce je podat přehled o možnostech rozvoje týmové práce a aktivitách zaměřených na tuto oblast. Hlavním cílem práce je přinést konkrétní informace z významných českých firem a vyhledat roli a konkrétní podoby kurzů na zlepšení týmové spolupráce v rámci podnikového vzdělávání. Metoda: Pro kvalitativní charakter informací byl zvolen přístup případových studií. Informace pro zpracování byly získány analýzou dokumentů a strukturovanými pohovory. Výsledky: Práce přináší následující poznatky: Oblast zlepšování týmové práce je velmi rozsáhlá a různorodá. Velké podniky věnují značnou pozornost a prostředky na vzdělávání zaměstnanců. Roste význam "soft skills" - vlastností a kompetencí mimo odbornou kvalifikaci. Aktivity na podporu týmové práce mají své místo ve všech zkoumaných firmách, metody a prostředky se však liší. Velká pozornost je ve firmách věnována hodnocení efektivity poskytnutého vzdělání. Klíčová slova: Tým, kurz týmové spolupráce, personální politika, hodnocení efektivity, soft skills.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleKurz týmové spolupráce jako produkt na českém trhucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-23
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29212
dc.title.translatedA Team Building Course as a Product on the Czech Marketen_US
dc.contributor.refereeOponent B,
dc.identifier.aleph000899792
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Kurz týmové spolupráce jako produkt na českém trhu Cíl práce: Cílem práce je podat přehled o možnostech rozvoje týmové práce a aktivitách zaměřených na tuto oblast. Hlavním cílem práce je přinést konkrétní informace z významných českých firem a vyhledat roli a konkrétní podoby kurzů na zlepšení týmové spolupráce v rámci podnikového vzdělávání. Metoda: Pro kvalitativní charakter informací byl zvolen přístup případových studií. Informace pro zpracování byly získány analýzou dokumentů a strukturovanými pohovory. Výsledky: Práce přináší následující poznatky: Oblast zlepšování týmové práce je velmi rozsáhlá a různorodá. Velké podniky věnují značnou pozornost a prostředky na vzdělávání zaměstnanců. Roste význam "soft skills" - vlastností a kompetencí mimo odbornou kvalifikaci. Aktivity na podporu týmové práce mají své místo ve všech zkoumaných firmách, metody a prostředky se však liší. Velká pozornost je ve firmách věnována hodnocení efektivity poskytnutého vzdělání. Klíčová slova: Tým, kurz týmové spolupráce, personální politika, hodnocení efektivity, soft skills.cs_CZ
uk.abstract.enTitle of the thesis: Teambuilding course as a product on the Czech market Aim of the thesis: The aim of the thesis is to give an overview on possibilities of developing the team work and activities oriented in this scope. The main aim is to bring particular information from to Czech companies and to find the role and particular shape of the teambuilding courses within the company education. Method: For qualitative character of information was chosen the accession of case studies. Information from the companies was gained by using structured interview. Results: Teambuilding is a term ofwide comprehension. Large companies devote much of their attention and resources to education of the employees. The importance of soft skills competences has been growing up. Teambuilding activities can be found in all surveyed companies. Methods and instruments are different. Attention is devoted to measuring of effectiveness ofprovided education. Keywords: Team, teambuilding course, persona! policy, measurmg of effectiveness, soft skills.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
dc.identifier.lisID990008997920106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV