Zobrazit minimální záznam

Communication activities of the sports club FC Barcelona in 2010-2011
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorTyle, Jan
dc.date.accessioned2017-05-07T19:08:52Z
dc.date.available2017-05-07T19:08:52Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45842
dc.description.abstractCílem bakalářské práce "Komunikační aktivity sportovního klubu FC Barcelona v letech 2009-2011" bylo popsat a analyzovat hlavní faktory v rámci marketingové komunikace vedoucí k faktu, že FC Barcelona je jednou z nejcennějších značek na poli evropských fotbalových klubů. Technikou zpracování materiálu je deskripce. V práci rozebírám hlavní důvody popularity sportu jako takového a dále popisuji jednotlivé části marketingového mixu klubu - produkt, místo, cenu a propagaci. Z deskripce samotné organizace je nejdůležitější část o její historii, ze které přirozeně vyplývají hodnoty a identita značky. Pokouším se představit v českém prostředí nevídaný společenský a politický přesah sportovního klubu. Při analýze nástrojů propagace jsem se zaměřil především na on-line marketing, který má dosah do celého světa. Dále jsou samostatné kapitoly věnovány sponzoringu, jenž je v rámci sportovního marketingu stěžejní, a Nadaci FC Barcelona, prostřednictvím které klub zprostředkovává svou společenskou odpovědnost.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the thesis "Communication activities of the sports club FC Barcelona in 2009- 2011" was to describe and analyze the main elements within the marketing communications causing the fact that FC Barcelona is one of the most valuable brands in the area of European football clubs. The technique of the process is description. I analyze the main reasons of the popularity of sport itself and furthermore I describe each part of the club's marketing mix - product, place, price and promotion. The club's history and its mythology are the most important descriptions of the organization, because the values and brand identity naturally evolve from it. I attempt to introduce social and political overlap of a sports club, in the Czech environment unparalleled. In the analysis of tools of promotion, I mainly focused on online marketing, which can reach the whole world. In addition, separate chapters are devoted to sponsorship, which is crucial in sports marketing, and the Foundation FC Barcelona, through which the club exercises its corporate social responsibility.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectFC Barcelonacs_CZ
dc.subjectkatalánstvícs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectpopkulturacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs_CZ
dc.subjectFC Barcelonaen_US
dc.subjectCatalanismen_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjectpop cultureen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.titleKomunikační aktivity sportovního klubu FC Barcelona v letech 2010-2011cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116522
dc.title.translatedCommunication activities of the sports club FC Barcelona in 2010-2011en_US
dc.contributor.refereeKřeček, Jan
dc.identifier.aleph001508400
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem bakalářské práce "Komunikační aktivity sportovního klubu FC Barcelona v letech 2009-2011" bylo popsat a analyzovat hlavní faktory v rámci marketingové komunikace vedoucí k faktu, že FC Barcelona je jednou z nejcennějších značek na poli evropských fotbalových klubů. Technikou zpracování materiálu je deskripce. V práci rozebírám hlavní důvody popularity sportu jako takového a dále popisuji jednotlivé části marketingového mixu klubu - produkt, místo, cenu a propagaci. Z deskripce samotné organizace je nejdůležitější část o její historii, ze které přirozeně vyplývají hodnoty a identita značky. Pokouším se představit v českém prostředí nevídaný společenský a politický přesah sportovního klubu. Při analýze nástrojů propagace jsem se zaměřil především na on-line marketing, který má dosah do celého světa. Dále jsou samostatné kapitoly věnovány sponzoringu, jenž je v rámci sportovního marketingu stěžejní, a Nadaci FC Barcelona, prostřednictvím které klub zprostředkovává svou společenskou odpovědnost.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the thesis "Communication activities of the sports club FC Barcelona in 2009- 2011" was to describe and analyze the main elements within the marketing communications causing the fact that FC Barcelona is one of the most valuable brands in the area of European football clubs. The technique of the process is description. I analyze the main reasons of the popularity of sport itself and furthermore I describe each part of the club's marketing mix - product, place, price and promotion. The club's history and its mythology are the most important descriptions of the organization, because the values and brand identity naturally evolve from it. I attempt to introduce social and political overlap of a sports club, in the Czech environment unparalleled. In the analysis of tools of promotion, I mainly focused on online marketing, which can reach the whole world. In addition, separate chapters are devoted to sponsorship, which is crucial in sports marketing, and the Foundation FC Barcelona, through which the club exercises its corporate social responsibility.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015084000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV